Gå til innhold

Playa del Ingles

Anbefalte innlegg

Gjest Kanarien neste
Skrevet

Tips om billige spisesteder mottas med takk! Noe vi burde se. Vi er middelaldrende og ikke festtypen.

Gjest thetraveller
Skrevet

Det er mange fine spisesteder på Playa del Inglés. Vi var der i november, og syntes egentlig det var best å gå på steder hvor de hadde stående buffét. Man får flyveblad og visittkort overalt, gjerne med rabatter.

Hvor skal dere bo? I området bak Jardin del Sol, der bussen til flyplassen går fra om man reiser med Star Tour, er det mange rimelige steder å spise. Ikke alt som er like fint, men billig og god mat. Og man får kjærlighet på pinne til dessert... ;) Samt en ekstra drink på huset, som regel.

Gjest Kanarien neste
Skrevet

Det er mange fine spisesteder på Playa del Inglés. Vi var der i november, og syntes egentlig det var best å gå på steder hvor de hadde stående buffét. Man får flyveblad og visittkort overalt, gjerne med rabatter.

Hvor skal dere bo? I området bak Jardin del Sol, der bussen til flyplassen går fra om man reiser med Star Tour, er det mange rimelige steder å spise. Ikke alt som er like fint, men billig og god mat. Og man får kjærlighet på pinne til dessert... ;) Samt en ekstra drink på huset, som regel.

Vi skal på på et sted som heter Iguazu. Det ligger midt i sentrum står det. Adresse Avda. de Tirjana. På kartet ser det ut som om det ligger rett ved et shoppingsenter som heter Yombo. Er dette i nærheten av der du nevnte?

Gjest thetraveller
Skrevet

Vi skal på på et sted som heter Iguazu. Det ligger midt i sentrum står det. Adresse Avda. de Tirjana. På kartet ser det ut som om det ligger rett ved et shoppingsenter som heter Yombo. Er dette i nærheten av der du nevnte?

Ja, det er rett i nærheten. Området er ikke SÅ stort, så om dere tar noen spaserturer, vil dere nok finne ut hvor det er greit å spise. Det er, etter vår erfaring, dyrest nede ved strandpromenaden.

Skrevet

Svigerfar og -mor reiser hver vinter til Playa del Ingles, og pleier ofte å spise på en restaurant som heter Martell, nettopp på det Yumbo-senteret.

Gjest Kanarien neste
Skrevet

Svigerfar og -mor reiser hver vinter til Playa del Ingles, og pleier ofte å spise på en restaurant som heter Martell, nettopp på det Yumbo-senteret.

Takk for svar!

Gjest Kanarien neste
Skrevet

Ja, det er rett i nærheten. Området er ikke SÅ stort, så om dere tar noen spaserturer, vil dere nok finne ut hvor det er greit å spise. Det er, etter vår erfaring, dyrest nede ved strandpromenaden.

Tusen takk! Begynner å glede meg nå.

Skrevet

Prisene varierer igrunn ikke såå veldig på de forskjellige restaurantene av "samme type". Husker ikke navnet på hverken stedet eller restauranten, men i det " spanske" område rett utenfor er det et mindre kjøpesenter, der var det (for noe år siden iallefll) en knallgod restaurant, som iallefall hadder verdens beste paella. All maten var faktisk "over snittet".

Gjest Solslikkern
Skrevet

God tur, herlig å komme til GC, masse å se, oppleve. Dra til steder uten turister, der er masse å oppleve. Jeg kommer nedover 16. okt.

Skrevet

Vi bodde på Iguazu for halvannet år siden! Dette var min første sydentur, og vi reiste tre venninner sammen.

Helt greit sted, OK leiligheter, MEN dårlige madrasser :-( Dette kan jo imidlertid ha endret seg. Rolig strøk, ikke mye bråk.

Vi spiste på to italienske restauranter de uka. Den ene lå vegg i vegg, og den andre på andre siden av gata litt lenger nede. OK begge to.

Det blåste mye da vi var der, og vi tok bussen utenfor hotellet flere dager, til Puerto Rico. Det tok vel tjue minutter, tenker jeg. var én dag på stranda i Playa del Ingles. Det kjøpesenteret ligger fem minutter fra Iguazu, på baksiden.

God tur! Kos dere!

Gjest Kanarien neste
Skrevet

Vi bodde på Iguazu for halvannet år siden! Dette var min første sydentur, og vi reiste tre venninner sammen.

Helt greit sted, OK leiligheter, MEN dårlige madrasser :-( Dette kan jo imidlertid ha endret seg. Rolig strøk, ikke mye bråk.

Vi spiste på to italienske restauranter de uka. Den ene lå vegg i vegg, og den andre på andre siden av gata litt lenger nede. OK begge to.

Det blåste mye da vi var der, og vi tok bussen utenfor hotellet flere dager, til Puerto Rico. Det tok vel tjue minutter, tenker jeg. var én dag på stranda i Playa del Ingles. Det kjøpesenteret ligger fem minutter fra Iguazu, på baksiden.

God tur! Kos dere!

Det var artig å høre! Nå ble jeg litt letta! Særlig over at det ikke var noe særlig bråk rundt hotellet. Mange prøver å få meg til å tro at Playa del Ingles ikke er annet enn fest og bråk.

Dårlig madrass er jo ikke noe ok da, men det får en bare holde ut. Kan jo hende det er forskjell fra leilighet til leilighet også.

Takk for at du gadd dele dette med meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...