Gå til innhold

samtaler om motsatt kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker dere åpent med tenåringsdatter om feks gutter og sex?

Foreløpig er jenta bare 13 år, og sjansen for at hun roter seg opp i gutter er vel lav. Men på sikt...?

Tenker på det- om jeg vil det selv eller ikke. Kanskje vil jeg foretrekke å ikke vite???

Skrevet

Jeg har prøvd, jenta mi blir snart 14. Vil ikkke akkurat påstå at hun var så veldig interessert men nå er det ikke guter hun er mest opptatt av. De er greie nok å være sammen med men ikke mer. Jeg er fult klar over at dette kan snu fort og prøver å pense inn på temaet av og til men som sagt, liten respons.

Skrevet

Jeg snakker åpent om alt hun selv viser tegn til å snakke om. Men jeg prakker ikke på henne sexprat. Det er lite festing og uteliv i vennekretsen hennes.

Foreløpig betrakter hun jevnaldrende gutter som en gjeng umodne bavianer omtrent på nivå med lillebroren (som er 5 1/2), så det er ingen fare. Hun treffer ingen eldre gutter enn de som går på ungdomsskolen.

Skrevet

Jeg har snakket masse med datteren min om det. Hun er av den åpne typen og vil gjerne diskutere det meste.

Sønnen min derimot, vil ikke snakke om det i det hele tatt.

Skrevet

Jeg husker min mamma og jeg snakket om dette.. Kanskje for jeg var tidelig ute med kjæreste osv, men når jeg tenker etter, er jeg glad vi snakka om det, og har nå et "åpent forhold".. (Jeg er nå 17 år...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...