Gå til innhold

Kjære alle erfarne dol'ere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skulle spørre om hvordan heterofile menn takler å bli avvist av lesbiske damer. Spørsmålet skulle være todelt.

a) Hvordan takler du å få følgende melding fra en dame du prøver å sjekke opp på byen: "Sorry grabben, jeg liker også de med innovertiss".

B) Ville du gitt opp og sett deg om etter en garantert ulesbisk dame, eller ville du satset alt på å omvende henne?

Bare hyggelig å kunne hjelpe:-)

Skrevet

Du lurte på om vi savner deg siden du har vært så lite aktiv i det siste.

Og svaret er selvfølgelig at joda, vi har savnet deg.

Velkommen innom c',)

Skrevet

Ja, det glemte vi. Sorry. Men vi kan vel gratulere med overstått.

GRATULERER

Gratulerer med dagen som var!

Skrevet

Du skulle selvfølgelig spørre om vi hadde det bra her inne og om vi dolet i fred og fordragelighet ;o)

Takk for forslag, men det var nok ikke det. Regner med at du er med på å holde en diplomatisk tone her inne :)

Skrevet

Du lurte sikkert på hva du skal ha til middag :)

Dét visste jeg godt. Det var under middagslagingen jeg kom på hva det var jeg skulle spørre om.

Takk ellers for forslag, S :)

Skrevet

Hadde det noe med neste års festivitas å gjøre?

Nei, la oss håpe at det jeg lurte på, blir "festivas" ut av det allerede i dag ;)

Skrevet

Du lurte sikkert på om du hadde husket å gratulere meg med dagen i går. Nei, det glemte du dessverre.

Åh, gid jeg kunne si ja til det, Malun...

Gratulerer med vel overstått!

:) fra

Skrevet

'Noen som kan hjelpe meg å huske?'

Sånn på generell basis så kunne det nok vært det spm, men denne gangen gjalt det altså noe mer konkret :)

Skrevet

Du skulle spørre om hvordan heterofile menn takler å bli avvist av lesbiske damer. Spørsmålet skulle være todelt.

a) Hvordan takler du å få følgende melding fra en dame du prøver å sjekke opp på byen: "Sorry grabben, jeg liker også de med innovertiss".

B) Ville du gitt opp og sett deg om etter en garantert ulesbisk dame, eller ville du satset alt på å omvende henne?

Bare hyggelig å kunne hjelpe:-)

Det vet jeg nok nok om allerede, men takk ellers for et sv. morsomt forslag :)

Skrevet

Du lurte på om vi savner deg siden du har vært så lite aktiv i det siste.

Og svaret er selvfølgelig at joda, vi har savnet deg.

Velkommen innom c',)

Mmm, var ikke det, men mange takk for et hyggelig forslag :)

Skrevet

Jammen så kom med fasiten da!!!!!

Dør av nyskjerrighet....

Skrevet

Åh, gid jeg kunne si ja til det, Malun...

Gratulerer med vel overstått!

:) fra

Takk for det!

;o)

Skrevet

Du lurte sikkert på om du hadde husket å gratulere meg med dagen i går. Nei, det glemte du dessverre.

Gratulerer med dagen!

Skrevet

Det vet jeg nok nok om allerede, men takk ellers for et sv. morsomt forslag :)

Bare si fra hvis det er noe mer jeg kan hjelpe deg med.

Skrevet

Bare si fra hvis det er noe mer jeg kan hjelpe deg med.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...