Gå til innhold

Tatovering

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før tatoveringa "heles"?

Er det vanlig at den smitter av i begynnelsen, at den mister litt av det øverste laget?

Skrevet

Det er vanlig at det smitter...var litt uforsiktig med min og fikk lik tatuering på dynetrekket :)

Husker ikke hvor lang tid det tar på å hele, men på en ukes tid er vel kanskje mye gjort?

For annen usikkerhet rundt tatueringen så ring senteret der du tok den.

:)

Skrevet

Før skorpen gikk av og den var "glatt og fin" gikk det vel et par tre uker.... Jeg smurte mye med Spenol og den har ikke smittet noe av eller blitt "bleket"....

Skrevet

Før skorpen gikk av og den var "glatt og fin" gikk det vel et par tre uker.... Jeg smurte mye med Spenol og den har ikke smittet noe av eller blitt "bleket"....

Hvor gammel er din?

Det er vanlig at skorpen faller av? Ble litt nervøs et øyeblikk skjønner du..:) Fikk ikke info om det der jeg tok den.

Skrevet

Det er vanlig at det smitter...var litt uforsiktig med min og fikk lik tatuering på dynetrekket :)

Husker ikke hvor lang tid det tar på å hele, men på en ukes tid er vel kanskje mye gjort?

Hva mener du med uforsiktig?

Det er litt vanskelig å være "forsiktig" me tatoveringen når man sover?

Jeg fikk også tatoveringsblekk på lakenet, men det var jo ikke noe jeg kunne kontrollere..Har vært flink å smøre med krem også.

Skrevet

Hvor gammel er din?

Det er vanlig at skorpen faller av? Ble litt nervøs et øyeblikk skjønner du..:) Fikk ikke info om det der jeg tok den.

Jeg tok min i påsken i år.

Ja det er helt vanlig at skorpen skal falle av...

Skrevet

Det er vel ikke vanlig at tatoveringen blir like sort som skorpa?

De fleste tatoveringer er jo ikke sorte..Men de slites vel med åra.

Skrevet

Det er vel ikke vanlig at tatoveringen blir like sort som skorpa?

De fleste tatoveringer er jo ikke sorte..Men de slites vel med åra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...