Gå til innhold

margareth Eckbo - epost adresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i epostadressene til medlemmene i byrådet i oslo?

Skrevet

Hadde trodd du ville brukt mer tradisjonelle veier for forsendelse av brevbombe...*s*

Hun leser sikkert ikke mail da det ikke er inntektsbringende... (jfr. utsagnene vedr. nedleggelsen av nødhjelpsteamet).

Usaklig hilsen

Skrevet

Hadde trodd du ville brukt mer tradisjonelle veier for forsendelse av brevbombe...*s*

Hun leser sikkert ikke mail da det ikke er inntektsbringende... (jfr. utsagnene vedr. nedleggelsen av nødhjelpsteamet).

Usaklig hilsen

Jeg skrev likevel. Har du et annet forslag til noen jeg kan maile. Jeg er forbannet i dag. Skulle på røntgen og ringte og spurte om det var tilgjengelig. Jada, sa damen og så var det tre trappetrinn uten gelender, ingen heis og så trangt inne at med en større størrelse enn 33 hadde jeg ikke kommet inn på rommene.

Nå skrev jeg til henne ang hjelpemiddelsentralen i Oslo. En ting er at det er vanskelig å komme i gjennom men det er umenneskelig at ventetidene er rundt året.

Oj, jeg er vist enda mer forbannet enn jeg trodde.

En enda mer usakelig hilsen ;o)

Skrevet

Usaklig hilsen

Kanskje jeg skulle skrive en mail til Høybråten også og han nye helseministeren. Jeg kveles av sinne over hjelpemidler og tilgjengelighet og manglende helsetjenester.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Skrevet

Jeg skrev likevel. Har du et annet forslag til noen jeg kan maile. Jeg er forbannet i dag. Skulle på røntgen og ringte og spurte om det var tilgjengelig. Jada, sa damen og så var det tre trappetrinn uten gelender, ingen heis og så trangt inne at med en større størrelse enn 33 hadde jeg ikke kommet inn på rommene.

Nå skrev jeg til henne ang hjelpemiddelsentralen i Oslo. En ting er at det er vanskelig å komme i gjennom men det er umenneskelig at ventetidene er rundt året.

Bare få det ut!:) det hjelper da litt gjør det ikke?

Syntes du skal skrive mail i hytt og gevær jeg;)

Skrevet

Bare få det ut!:) det hjelper da litt gjør det ikke?

Syntes du skal skrive mail i hytt og gevær jeg;)

Jeg blir så forbannet så jeg har ikke godt av det. Jeg kommer til å få hjerteinfarkt en vakker dag men vær du sikker, jeg skal dra med meg Høybråten ned til helvete.

Skrevet

Kanskje jeg skulle skrive en mail til Høybråten også og han nye helseministeren. Jeg kveles av sinne over hjelpemidler og tilgjengelighet og manglende helsetjenester.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Jeg skal ihvertfall skrive mail til han nye helseministeren, og Høybråten, han satt der og skrøyt av alt han hadde gjort på fredag.

Han har vel aldri vært syk og hvis han blir så kommer han vel rett inn på enerom og i tillegg så har han vel en beskytter der oppe :)

Skrevet

Jeg skal ihvertfall skrive mail til han nye helseministeren, og Høybråten, han satt der og skrøyt av alt han hadde gjort på fredag.

Han har vel aldri vært syk og hvis han blir så kommer han vel rett inn på enerom og i tillegg så har han vel en beskytter der oppe :)

Si ifra hvis du finner mailadressene deres d. Jeg har bare høybråten sin fra han var helseminister

Skrevet

Si ifra hvis du finner mailadressene deres d. Jeg har bare høybråten sin fra han var helseminister

Tenkte jeg bare skulle sende det til helsedepartementet jeg stilet til helseministeren.

De skal visstnok svare. Har ikke fått svar på min forrige forespørsel, men fikk forespørsel om å sende adressen slik at de kunne svare meg i brevs form.

Skrevet

Tenkte jeg bare skulle sende det til helsedepartementet jeg stilet til helseministeren.

De skal visstnok svare. Har ikke fått svar på min forrige forespørsel, men fikk forespørsel om å sende adressen slik at de kunne svare meg i brevs form.

Ja, det fikk jeg beskjed om forrige gang men da jeg sendte det en gang til med navn og adresse så fikk jeg ikke svar av høybråten. Men nå skrev jeg til byrådet.

Hun skriver i avisen at man skal ha hjelpemidler fort og i Oslo bruker de 8 mnd til et år. Er det fort?

Skrevet

Jeg blir så forbannet så jeg har ikke godt av det. Jeg kommer til å få hjerteinfarkt en vakker dag men vær du sikker, jeg skal dra med meg Høybråten ned til helvete.

Jeg tror at hvis du går på sidene til odin så finner du adressene til mange du kan plage med dårlig samvittighet der;)

Skrevet

Jeg tror at hvis du går på sidene til odin så finner du adressene til mange du kan plage med dårlig samvittighet der;)

Hvem får mest dårlig samvittighet. Nå har jeg prøvd eckbo og høybråten men høybråten har ikke dårlig samvittighet.

Skrevet

Hvem får mest dårlig samvittighet. Nå har jeg prøvd eckbo og høybråten men høybråten har ikke dårlig samvittighet.

Send en til Kristin Halvorsen og Carl I Hagen og si at Høybråthen nekter å svare.

Eller prøv alle sammen;)

Skrevet

Send en til Kristin Halvorsen og Carl I Hagen og si at Høybråthen nekter å svare.

Eller prøv alle sammen;)

Jeg får se om jeg får ånden over meg i kveld.

Skrevet

Noen bør snart kontakte sivilombudsmannen vedr. HMS i Oslo - forestiller meg at det må være riktig instans.

Skrevet

Jeg skrev mail til Sosialdepartementet med spørsmål om noe som stod i et rundskriv. Var litt kult når jeg fikk et brev på jobben som det stod "Det kongelige sosialdepartement" utenpå og navnet mitt. hehe :-)

Skrevet

Noen bør snart kontakte sivilombudsmannen vedr. HMS i Oslo - forestiller meg at det må være riktig instans.

Da skal jeg se om jeg får gjort det. Jeg må gjøre noe som har mening slik at jeg ikke tenker på alt det som er det største problemet.

Men tror du det må gjøres skriftelig?

Skrevet

Da skal jeg se om jeg får gjort det. Jeg må gjøre noe som har mening slik at jeg ikke tenker på alt det som er det største problemet.

Men tror du det må gjøres skriftelig?

Tror kun skriftlige henvendelser vil bli utsatt for vanlig saksbehandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...