Gå til innhold

margareth Eckbo - epost adresse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kun skriftlige henvendelser vil bli utsatt for vanlig saksbehandling.

Jeg orker ikke noe skriftelig for tida. Dessuten virker ikke skriveren min.

Hvorfor kan ikke noen ta kritikk på mail eller pr telefon.

Skrevet

Du kan sikkert sende mail, men antar at klager ikke kan fremføres muntlig. Det pleier jo å være slik i det offentlige :-)

Skrevet

Du kan sikkert sende mail, men antar at klager ikke kan fremføres muntlig. Det pleier jo å være slik i det offentlige :-)

Jeg har det mest i kjeften, i hvert fall når jeg er sint. Noen ganger kan jeg overbevise den mest inbitte motstander.

Når jeg skriver, bruker jeg for mange ord :o(

Skrevet

E-post til offentlige instanser blir journalført og behandlet på vanlig måte, og er like formelt som vanlig post. Men det er en fordel å skrive brevet som brev, og maile det som vedlegg (sånn binders-greie. Attachment heter det vel.)

Jeg uttrykker meg som ei middels krøkke, men forhåpentlig skjønte du det.

Skrevet

E-post til offentlige instanser blir journalført og behandlet på vanlig måte, og er like formelt som vanlig post. Men det er en fordel å skrive brevet som brev, og maile det som vedlegg (sånn binders-greie. Attachment heter det vel.)

Jeg uttrykker meg som ei middels krøkke, men forhåpentlig skjønte du det.

OK. Takk. Da skal jeg se hva jeg får gjort.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Før så fantes det noe som het Statens informasjonstjeneste eller noe slikt. Der kunne en få hjelp til å finne fram til riktig person.

Ellers så har vel kommunen informasjonskontor også? Elelr hva dere kaller det inne i Oslo. Byrådsavdelingsinformasjon? hehe... Her i min lille kommuna har vi noe som heter Veiledningskontor. Dit kan vi ringe ett nummer og spørre om alt, for så å bli videresendt til rette instans/person.

Skrevet

Hadde trodd du ville brukt mer tradisjonelle veier for forsendelse av brevbombe...*s*

Hun leser sikkert ikke mail da det ikke er inntektsbringende... (jfr. utsagnene vedr. nedleggelsen av nødhjelpsteamet).

Usaklig hilsen

Hehe, jeg fikk svar og fikk beskjed om å videreformidle mailen til John Alvheim. Så nå har jeg videresent den. Så får vi se om jeg får svar fra ham.

Skrevet

Hadde trodd du ville brukt mer tradisjonelle veier for forsendelse av brevbombe...*s*

Hun leser sikkert ikke mail da det ikke er inntektsbringende... (jfr. utsagnene vedr. nedleggelsen av nødhjelpsteamet).

Usaklig hilsen

Jeg tror kanskje ikke det var så usakelig den mailen for jeg fikk beskjed i går om at jeg har fått innvilget hele etableringstilskuddet mitt, 269 000 kr. Alt som tilskudd og ikke lån. Til og med hvitevarene.

Egentlig skulle jeg ikke ha svar på flere mnd men fikk plutselig muntlig beskjed av ergoen min. Og det var en av tingene jeg skrev i mailen :o)

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke det var så usakelig den mailen for jeg fikk beskjed i går om at jeg har fått innvilget hele etableringstilskuddet mitt, 269 000 kr. Alt som tilskudd og ikke lån. Til og med hvitevarene.

Egentlig skulle jeg ikke ha svar på flere mnd men fikk plutselig muntlig beskjed av ergoen min. Og det var en av tingene jeg skrev i mailen :o)

Gratulerer :-))

Skrevet

Gratulerer :-))

Takk skal du ha. Det er det største etableringstilskuddet som noensinne er gitt ut i bydelen uten lån.

Dette var som å vinne i Lotto :oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...