Gå til innhold

K- sorg.

Gjest Grubler fælt, jeg...

Anbefalte innlegg

Gjest Grubler fælt, jeg...
Skrevet

En av de tingene som er tristest med kjærlighetssorg er (utenom det at du har faktisk har mistet en du er veldig glad, men det ligger jo selvsagt i kortene):

1. Du føler du aaaaldri kommer til å finne noen igjen (som attpåtil vil ha deg)

2. Du føler iiiingen har det så fælt som deg.

3. Du tenker at han gjorde det slutt fordi du ikke er fin nok, og siden han gjorde det slutt, så er du ikke fin nok, og det synes sikker ingen andre heller.

Gjest lille rosinen
Skrevet

"Hva er det med meg som gjør at ingen vil være sammen med meg??!!" Er vel et av de vanligste spørsmålene jenter stiller seg etter å ha blitt dumpet?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Det gjør jævla vondt i 2 uker, og så bedrer det seg----- avhengig av hvor lenge det har vart. For det kan jo hende du oppdager at det er en liten lettelse også. ikke sikkert dere passet godt nok sammen. Ellers hadde han vel ikke gått?

Og ... det er prinser rundt hvert gatehjørne, bare du kommer deg over sorgen, og gir deg selv en pause. Klart man ikke er moden for noe nytt før det er gått en stund, spør du meg, hilsen en .....

.. som gir deg to dobbelte kakestykker og foreslår at du setter over kaffen og inviterer nabo'n/ venninna/ bestemor

Skrevet

Helt vanlige tanker, ja. Men det "fine" med det er jo at det bare er tull :-)

"............................"

Gjest Desverre.!
Skrevet

Det gjør jævla vondt i 2 uker, og så bedrer det seg----- avhengig av hvor lenge det har vart. For det kan jo hende du oppdager at det er en liten lettelse også. ikke sikkert dere passet godt nok sammen. Ellers hadde han vel ikke gått?

Og ... det er prinser rundt hvert gatehjørne, bare du kommer deg over sorgen, og gir deg selv en pause. Klart man ikke er moden for noe nytt før det er gått en stund, spør du meg, hilsen en .....

.. som gir deg to dobbelte kakestykker og foreslår at du setter over kaffen og inviterer nabo'n/ venninna/ bestemor

To uker? En skikkelig vond kjærlighets sorg varer mye lenger!

Skrevet

Huff, du minnet meg akkurat om sønnen min som akkurat dumpet verdens fineste jente (rett etter deg da;-)

Jeg som mor har nesten hatt det like ille som henne, for jeg er så utrolig glad i henne, de har vært sammen i 3 år og vi har vært mye sammen med både henne og familien hennes!

Når jeg spør sønnen min om hva som gikk "galt" så svarer han bare at det er ikke noe galt egentlig, bare at han har mye mer lyst til å være sammen med kompisene sine som han nesten ikke har vært sammen med de siste 3 årene.

Han er nå sammen med kompisene døgnet rundt, de finner på masse gøy og er opptatte hele tiden... så det er nok lettere noen ganger for "gutta" å gjøre det slutt enn jentene virker det som... husker selv hvor vondt det var å bli dumpet!:-( Heldigvis gikk det over etter en 2 til 3 uker, og man så videre på livet, ble plutselig forelsket igjen, og sammen med en ny gutt, og skjønte ikke hvorfor man var så glad i den forrige som bare var en dust! ;-)

Vel, vi har alle hatt kjærlighetsorg og vi har kommet videre og blitt forelsket igjen og igjen, HELDIGVIS!!!

Lykke til, håper din prins snart kommer til deg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...