Gå til innhold

BUFA - region Øst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og takk for svar!

Vi er registrert i BUFA 16.aug. Jeg vet søknaden ble sendt fra Sosialkontortet ca. 25.juli så jeg synes de har brukt lang tid på å få registrert oss. Begynner å bli utålmodig.... Håpet å få sendt papirene til Kina før nyttår :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158927-bufa-region-%C3%B8st/#findComment-1026628
Del på andre sider

Venter også utålmodig. Vi ble registrert 13. august, og papirene gikk fra kommunen 12.juli, så spesielt raske er de ikke! Dere har vel som oss fått beskjed om at det er 3-4 måneders saksbehandlingstid.

Den registreringsdatoen dere snakker om - er det dato dere får skriftlig melding fra REg Ø?

Har dere ringt dem før dere får reg-dato?

Papirene våre ble sendt 10.september - og jeg hadde tenkt jeg skulle ringe dem i slutten av denne uka/begynnelsen av neste - for å høre om de har fått papirene og litt sånn diverse...

Men så tenker jeg - at hvis jeg og mange med meg ringer - så bruker de vel mer tid på å svare på telefoner enn de får sitte i ro og vurdert sakene....

Hadde liksom bestemt (!hi hi !) at saksbehandlingstiden burde gå ned nå på høsthalvåret - nå som ferien er avvikla og i det hele tatt.

Hadde jo vært greit det syns jeg om de kunne komme ned på 3 md igjen..... Hm.

mvh,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158927-bufa-region-%C3%B8st/#findComment-1027274
Del på andre sider

Den registreringsdatoen dere snakker om - er det dato dere får skriftlig melding fra REg Ø?

Har dere ringt dem før dere får reg-dato?

Papirene våre ble sendt 10.september - og jeg hadde tenkt jeg skulle ringe dem i slutten av denne uka/begynnelsen av neste - for å høre om de har fått papirene og litt sånn diverse...

Men så tenker jeg - at hvis jeg og mange med meg ringer - så bruker de vel mer tid på å svare på telefoner enn de får sitte i ro og vurdert sakene....

Hadde liksom bestemt (!hi hi !) at saksbehandlingstiden burde gå ned nå på høsthalvåret - nå som ferien er avvikla og i det hele tatt.

Hadde jo vært greit det syns jeg om de kunne komme ned på 3 md igjen..... Hm.

mvh,

Hei Cacatina!

Den registreringsdatoen vi snakker om, er datoen som söknaden blir mottatt / registrert hos BUFA. Vår söknad ble registrert 7. juli og bekreftelsesbrevet var datert 15. juli. I dette brevet står det også hvilken behandlingstid de beregner å bruke. Hvis jeg har skjönt det riktig er det noen som ikke får brevet i det hele tatt og da skjönner jeg veldig godt at de tar en telefon. Jeg hadde også lurt veldig dersom jeg ikke hadde fått vite om papirene hadde kommet frem eller ikke!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158927-bufa-region-%C3%B8st/#findComment-1027343
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for svar!

Vi er registrert i BUFA 16.aug. Jeg vet søknaden ble sendt fra Sosialkontortet ca. 25.juli så jeg synes de har brukt lang tid på å få registrert oss. Begynner å bli utålmodig.... Håpet å få sendt papirene til Kina før nyttår :-)

Hei Tille! Vi er tydelig like langt i prosessen. Vår søknad er også registrert 16. august. Har søknad inne på Korea. men vurderer å skifte til Kina. Skal konferere med VB i morge. Er ny på denne siden, så ha tålmodighet med meg. Håper vi kan holde kontakten. /geli

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158927-bufa-region-%C3%B8st/#findComment-1027483
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...