Gå til innhold

minus 50kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ett år har jeg gått ned 50kg.Stolt ja:)))))))))))))

Tvangsspising er noe herk,men jaggur godt å kjenne man klarer komme over sykdommen:))

Skrevet

Hvordan klarte du det?

Uansett, du har all grunn til å være stolt!

:o)

Skrevet

Hvordan klarte du det?

Uansett, du har all grunn til å være stolt!

:o)

Blitt god venn med Fedon dietten:)

Skrevet

Gratulere så kjempemye.

Du har god grunn til å være skikkelig stolt av deg selv...

Håper du klarer å fortsette en sund og god sti fremover og at du er fornøyd med deg selv.

:)

Skrevet

Blitt god venn med Fedon dietten:)

Flott at du har klart det; det ligg mykje jobbing med seg sjølv i det. Men gode metodar hjelper jo. Eg har tru på Fedon, han verkar jo som han har vitskapleg fundament for det han står for - i motsetnad til mange andre som berre påstår utan å grunngi. Hans metode skal bli min venn også, når eg får råd :)

Det høyrest verkeleg DEILIG ut å ta av seg såpass mykje, det er "to av meg" også, så... Men det må vel vere litt rart også? Eg ser liksom ikkje meg sjølv som slank, det er nesten litt skremmande å tenke at det skal forsvinne så mykje? Tenkte du på det før du begynte, eller tenkte du i fem-kilos-omgangar e.l.?

Skrevet

Flott at du har klart det; det ligg mykje jobbing med seg sjølv i det. Men gode metodar hjelper jo. Eg har tru på Fedon, han verkar jo som han har vitskapleg fundament for det han står for - i motsetnad til mange andre som berre påstår utan å grunngi. Hans metode skal bli min venn også, når eg får råd :)

Det høyrest verkeleg DEILIG ut å ta av seg såpass mykje, det er "to av meg" også, så... Men det må vel vere litt rart også? Eg ser liksom ikkje meg sjølv som slank, det er nesten litt skremmande å tenke at det skal forsvinne så mykje? Tenkte du på det før du begynte, eller tenkte du i fem-kilos-omgangar e.l.?

Joda,jeg skal love deg det er rart,så rart jeg enda tror jeg bruker samme str i tøy som før når jeg kjøper nytt.ALLTID starter jeg med store telt.Det er som om hodet ikke helt har fulgt med på det som har skjedd.Og jeg LOVER jeg har jobba og slitt for det her selv veldig.Jeg har hatt fjellturer hver uke,jeg har trena på helsestudio hver uke,ja stort sett gjort alt som skulle til.Jeg startet med små gå turer,der jeg tenkte hele tiden att jeg snur når det passer meg.Jeg tenkte hele veien att føler jeg for ting,så snur jeg.Ting var opp til MEG og ikke andre.Helt klart har jeg også vært flink med maten,men helt klart har jeg hatt dager der jeg har spist mat som man ikke bør spise,men det blei som om kroppen bare trengte en pause:)

Dyrt ja..hmm..men vettu? jeg får dekt av sosialkontor det ekstra det koster pr mnd pga min tvangsspising,så om du er blitt syk eller ligger i fare for å bli syk pga fedme,så er det muligheter for å spørre om hjelp med penger for å makte opplegget.Spørr en lege om det der,men gå til en fedon vennlig lege:))

Hadde vært artig høre fra deg når du starter.

Vennlig hilsen meg,Dukke:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...