Gå til innhold

hva kommer det neste barnet til Martha og Ari til å hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt sikkert Maria, satt sammen av fornavnene deres.

Maria Dagny hvis jente.

Gutt, hm, Tipper de andre folka har reservert Olav og Alexander. Blir vel Magnus Aristoteles da....

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Babette

7

• fei1365380229

2

• skorpionfisken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som sist tenker jeg.

Et kongelig navn, og et selvvalgt pompøst navn.

Ragnhild Sophie

Magnus Annoldus

Annoldus!?

Hehe :)

Skrevet

Hva med Ariel Muriel?

Ellers så heter sjarken til noen kompiser av meg Aud Angelica...

Jeg holder en knapp på Ariel Muriel. ;)

Skrevet

Helt sikkert Maria, satt sammen av fornavnene deres.

Maria Dagny hvis jente.

Gutt, hm, Tipper de andre folka har reservert Olav og Alexander. Blir vel Magnus Aristoteles da....

Aristoteles ja.

Det var hakket bedre enn mitt Annoldus.

1-0 til deg c',)

Skrevet

Det kommer sikkert til å få et navn som foreldrene velger til det. Det får vi andre akseptere, og jeg har ikke tenkt å bruke tid på å ha mere mening om det enn andre foreldres valg.

Skrevet

Astrid Maria.

De har jo blitt religiøse også.

Har de det? Da foreslår jeg Jesus Maria.

Mette Marit har visst også funnet Jesus, leste jeg i Se og Hør.

Skrevet

...eller Ben Behn.

Skrevet

Hun også? Hvor skal dette ende?

Skrevet

Hun også? Hvor skal dette ende?

Nestmann ut er nok Sven O, som bytter ut pilsen med Bibelen. Da er det duket for gråt og tilgivelse.

Så du forresten Akutten i kveld? Jeg synes det var litt kjedelig, er mere glad i "Strong medicine".

Skrevet

Nestmann ut er nok Sven O, som bytter ut pilsen med Bibelen. Da er det duket for gråt og tilgivelse.

Så du forresten Akutten i kveld? Jeg synes det var litt kjedelig, er mere glad i "Strong medicine".

Huff, jeg grein meg gjennom hele.

Sannelig glad det ikke er andre her når jeg sipper og griner til tven. De må jo tro jeg er gærn. Men det var jo så mange små søte babyer som døde.

Nei, nå vil jeg ha alle sammen tilbake ned på Akutten slik at det blir action igjen.

Skrevet

Huff, jeg grein meg gjennom hele.

Sannelig glad det ikke er andre her når jeg sipper og griner til tven. De må jo tro jeg er gærn. Men det var jo så mange små søte babyer som døde.

Nei, nå vil jeg ha alle sammen tilbake ned på Akutten slik at det blir action igjen.

Så lenge du ikke sipper til Bill. mrk. bryllup eller "Who wants to marry my dad" er alt i orden.

Skrevet

Så lenge du ikke sipper til Bill. mrk. bryllup eller "Who wants to marry my dad" er alt i orden.

Det har jeg ikke engang sett. Men jeg sipper til Judging Amy og Cold Case og noen ganger til Oprah.

Jeg er blitt en tåreperse.

Skrevet

Det har jeg ikke engang sett. Men jeg sipper til Judging Amy og Cold Case og noen ganger til Oprah.

Jeg er blitt en tåreperse.

Hva med skrikinga på Ricki Lake, sipper du til den?

Skrevet

Hva med skrikinga på Ricki Lake, sipper du til den?

Jeg har sluttet å se på det. Men det hendte jeg grein litt der også når de fant ut hvem som var faren og missing mothers osv.

Og så griner jeg til "Tatt av vinden" og "Flaskeposten"

Skrevet

Jeg har sluttet å se på det. Men det hendte jeg grein litt der også når de fant ut hvem som var faren og missing mothers osv.

Og så griner jeg til "Tatt av vinden" og "Flaskeposten"

Hvis jeg sier at dette er et alderstegn, er jeg vel ille ute, tenker jeg, hihi...

Så det sier jeg altså ikke.

Jeg sipper av og til jeg også. Særlig hvis dyr er involvert.

Skrevet

Hvis jeg sier at dette er et alderstegn, er jeg vel ille ute, tenker jeg, hihi...

Så det sier jeg altså ikke.

Jeg sipper av og til jeg også. Særlig hvis dyr er involvert.

Hysj ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...