Gjest tjohooo Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Helt sikkert Maria, satt sammen av fornavnene deres. Maria Dagny hvis jente. Gutt, hm, Tipper de andre folka har reservert Olav og Alexander. Blir vel Magnus Aristoteles da.... Eller enda bedre: Allerede Aristoteles 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Mari.... Eller hvorfor bare ikke Per. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Hva med Ariel Muriel? Ellers så heter sjarken til noen kompiser av meg Aud Angelica... He He, stilig navn på sjarken ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Ikke jeg heller! Jøss! Ikke jeg heller! *he he* Tenkte ikke engang på at sønnen vår fikk samme forbokstav som sin far, men faren tenkte på det og syntes det var stas! ;-) Føler meg litt fjern nå....*he he* 0 Siter
Gjest millinissis Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det gir jeg så totalt f*** i! Kunne ikke interessere meg mindre. Er så lei dette hersens kongehuset at jeg spyr snart...wonderboyer, narkomane alenemødre og jeg vet ikke hva! Også klarer de jammen med å reprodusere seg også...HJÆLP!!! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det gir jeg så totalt f*** i! Kunne ikke interessere meg mindre. Er så lei dette hersens kongehuset at jeg spyr snart...wonderboyer, narkomane alenemødre og jeg vet ikke hva! Også klarer de jammen med å reprodusere seg også...HJÆLP!!! Du gir ikke mer f*** enn at du må kommentere og lar deg irritere 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Anne Dorthe Behn eller hva med: Mine Behn ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.