Gå til innhold

Hvilken Farmen-helt har du?

Anbefalte innlegg

Gjest hufftitti
Skrevet

Har sett litt på Farmen, men synes det blir et bare verre og verre konsept for hver gang.

Likevel, jeg har jo sett såpass at jeg har gjort meg opp ei formening om deltakerene.

Ut ifra det jeg har sett, synes jeg ingen er noen verdig vinner av Farmen. Den eneste som kunne vært litt verdig, var Runar. Men han er jo ute.

Hvem som bør vinne vet jeg ikke. Men jeg vet at Helgi _ikke_ burde vinne!

Hva synes du?

Skrevet

Vet i vartfall at Barbro ikke burde vinne. Hun sier at faren ikke har respekt for henne, men hun har vel ikke akkurat respekt for faren sin.

Alt han gjør er jo galt..

Uff,nei nå ble jeg oppgitt over meg selv som engasjerer meg i en Farmen-debatt.. heheh :)

Skrevet

Håper ingen av de tre "mafiagutta" blir vinnere i alle fall. Så langt synes jeg Snorre, Live, Barbro (stor + til henne for å holde ut med faren!) eller Bente virker mest verdige. Koselige og omgjengelige, virker de på meg.

Skrevet

Vet i vartfall at Barbro ikke burde vinne. Hun sier at faren ikke har respekt for henne, men hun har vel ikke akkurat respekt for faren sin.

Alt han gjør er jo galt..

Uff,nei nå ble jeg oppgitt over meg selv som engasjerer meg i en Farmen-debatt.. heheh :)

Forresten nå vet jeg det;

De to kjekke tvillingene som kommer inn... hehe

De va tøffe :)

Gjest rosinlille
Skrevet

Er vel ingen av dem som er helter akkurat... Men jeg har begynt å "heie" mer og mer på Barbro. Trodde hun var bimbo rett og slett, men får mer og mer respekt for henne. Skal sies at jeg ikke er den mest ihuga farmentitteren da... :-)

Skammer meg litt for å ha dømt Barbro så fort..

Skrevet

Å ha en _helt_ i Farmen - er det vel få som har, men jeg heier jaffal på de to søstrene fra sørlandet.

Skrevet

Å ha en _helt_ i Farmen - er det vel få som har, men jeg heier jaffal på de to søstrene fra sørlandet.

Er det to søstre der? hehe

Jeg har sett LITE på farmen tydligvis..hehe

Skrevet

Jeg har heller nesten ikke sett på Farmen - men siden søstrene er fra distriktet her, har det vært oppslag i lokalavisa om dem der jeg leste at de var, ja nettopp søstre.

Synes forøvrig Farmen holdt i en porsjon (les: en sesong). Enten må de forandre konseptet - eller slutte å sende det mens leken er god.

Skrevet

Bente og Siren er søstre. :)

Skrevet

Jeg synes Farmen var litt interessant tidligere, i den grad realityserier KAN bli interessante. Men nå virker det som om fokuset på barnslige intriger og drittungefakter av en helt hårreisende karakter har tatt over fullstendig.

Brenn hele gården ned til grunnen! :-)

".............................."

Gjest jaudagauda
Skrevet

Syns Snorre burde komme seg ut av Farmen så fort som mulig før jeg blir mer irritert på han!!

Jeg syns jo absolutt Runar er den som skulle ha vunnet! Men sånn gikk det jo ikke..

Barbro, Live, Bente (eller kanskje de tvillingene visst de kommer seg inn på farmen!!)... er de som jeg syns burde vinne.

Skrevet

Har sett på Farmen fram til nå, men jeg vet ikke om jeg gidder å følge med lenger. Det er jo bare skittkasting og tull der, og de menneskene jeg er litt nysgjerrig på har visst TV2 funnet uinteressante. Det fokuseres bare på bråkmakerne og blondinen.

Svaret på spørsmålet ditt må bli at jeg ikke har noen favoritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...