Gå til innhold

Friends og David Schwimmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på Oprah-show da det var slutt-intervju med Friends-gjengen. Alle sa så overdrevent mye pent til hverandre, bortsett fra til stakkar David Schwimmer hvor de var svært så saklige og korte, og det var tydelig at her var det noe trøbbel i paradis.

Hva var dette forno da? Jeg har jo hengt meg helt opp i dette. Noen som leser se og hør her som kan oppdatere meg? Har han vært slem mann?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Jeg så det intervjuet tidligere, og kan ikke si at jeg reagerte på det jeg! Det kan jo bare være at David er litt mindre sosial og åpen enn de andre og at de derfor ikke har kommet så innpå han som de andre. Da har de jo heller ikke så mye å si. Det behøver ikke bety at det er noe konfliktstoff der!

Jeg er selv en slik person som folk flest liker veldig godt men har lite å si om, hvis du skjønner. Noen av oss er slik, litt tilbakeholdne.

Har heller aldri hørt at David S. er noen 'drittsekk'. Og jeg leser Se og Hør!

Gjest vil ha mere friends!
Skrevet

Jeg så det samme intervjuet og reagerte ikke på samme måte som deg. Jeg syns alle hadde varme, koselig ord om alle og en hver. De virker som en virkelig sammensveisa gjeng og at serien er slutt er utrolig trist. Jeg tror grunnen (hvis det er en..) må være at han virker mest rolig og kanskje ikke viser følelser like mye som de andre.

Skrevet

Oppfattet at det var Chandler de ikke sa stort om, jeg.. "Han er morsom" sa de, og det var vel stort sett alt.

Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så det. Kanskje han rett og slett ikke er noe snill?

Skrevet

Jeg så det intervjuet tidligere, og kan ikke si at jeg reagerte på det jeg! Det kan jo bare være at David er litt mindre sosial og åpen enn de andre og at de derfor ikke har kommet så innpå han som de andre. Da har de jo heller ikke så mye å si. Det behøver ikke bety at det er noe konfliktstoff der!

Jeg er selv en slik person som folk flest liker veldig godt men har lite å si om, hvis du skjønner. Noen av oss er slik, litt tilbakeholdne.

Har heller aldri hørt at David S. er noen 'drittsekk'. Og jeg leser Se og Hør!

"Og jeg leser Se og Hør! "

Da vet du nok du sannheten om Friendsgjengen ja. *smil*

Gjest rutangis netu
Skrevet

"Og jeg leser Se og Hør! "

Da vet du nok du sannheten om Friendsgjengen ja. *smil*

Tror du? Det ble SPURT etter sladder fra Se og Hør, derfor nevnte jeg det! ;-)

Forøvrig er det vel INGEN andre enn vedkommende kjendis selv som vet hvordan ståa er. Vi andre suger bare til oss nytt fra aviser, TV og ukeblader og diskuterer utifra det. Hadde ikke folk vært såpass nysjerrige så kunne jo to tredjedeler av mediebransen lagt inn årene. Alle VET jo at det er sladder med tvilsom opprinnelse vi får servert, men det er jo ren underholdning hele greia. Dethar JEG klart for meg iallefall.

Skrevet

Jeg så det samme intervjuet og reagerte ikke på samme måte som deg. Jeg syns alle hadde varme, koselig ord om alle og en hver. De virker som en virkelig sammensveisa gjeng og at serien er slutt er utrolig trist. Jeg tror grunnen (hvis det er en..) må være at han virker mest rolig og kanskje ikke viser følelser like mye som de andre.

jamen merket du ikke uttrykkene på de andre? SÆRLIG jenniffer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...