Gå til innhold

Å like en hund...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har min fulle støtte og forståelse!!! Jeg syns overhodet ikke synd på bikkja,men på deg.

Lukta er uutholdelig spør du meg, og for ikke å snakke om alle de vemmelig håra.

Ja det er pels overalt, og den sitter i alle stolene...de er skitne, selvsagt

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

13

• frosken

8

• favn

8

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vel, jeg er vel ambivalent.

Men er løpet tapt, da, liksom?

Vel, man kan ikke "late" som man liker en hund, samme som om man liker et menneske, man vil uansett merke det...

Om løpet er kjørt vet jeg ikke... men uansett skal hunden respekter deg så må du respektere h*n, gjør du ikke det, så er løpet kjørt om da ikke hundeeieren er så dum at han avliver eller gir bort noe kjært, for gla i hunden er han utvilsomt!

Skrevet

Du har min fulle støtte og forståelse!!! Jeg syns overhodet ikke synd på bikkja,men på deg.

Lukta er uutholdelig spør du meg, og for ikke å snakke om alle de vemmelig håra.

Mennesker som ikke liker dyr, er onde etter min mening!

Skrevet

Kysser den... åffyff... Og så skal han kysse deg etterpå? Her og der? Jeg trenger vel ikke fortelle deg hvor en hundesnute har vært i løpet av dagen?

Takke meg til hybelkaniner :)

Jeg kan kansje fortelle deg at snuten og munnen til hunden er renere enn munnen din!

Skrevet

Den har akseptert at jeg er over den på rangstigen. (Alt dette er helt nytt for meg, har lært det nå.)

Men den maser noe jævli når jeg kommer. Da må jeg klappe og dulle en stund. Hvis ikke blir det aldri fred å få, den bjeffer hele tiden kjempehøyt og masete. Må liskom slenge fra meg bagger lynkjapt, for å gi den masse klapp og koseprat. Da roer den seg ned. Eneste måten!

Men akkuarat dette fikser jeg nå.

Men _MÅ_ jeg _like_ den?

Er det mulig å omvende seg til å like en hund man ikke liker? Jeg liker store, rolige hunder, jeg. Den virker som den liker meg, for den blir jo glad når jeg kommer????

Bare et spill for allmenheten!

Skrevet

Jeg kan kansje fortelle deg at snuten og munnen til hunden er renere enn munnen din!

Hmmm... Hadde vi snakket om katter,så...

Hunden vår koser seg av og til med kattebæsjer han finner i kattedoen! Yak.

Men som regel tenker jeg jo ikke på det når hunden slikker meg. Katten derimot,- _den_ kysser jeg...

Skrevet

Hundesnutene har vært i rompa på andre hunder og det holder i grunnen som argument for ikke å kline med hunder, men med mennesker.

Skrevet

Hmmm... Hadde vi snakket om katter,så...

Hunden vår koser seg av og til med kattebæsjer han finner i kattedoen! Yak.

Men som regel tenker jeg jo ikke på det når hunden slikker meg. Katten derimot,- _den_ kysser jeg...

Hunder har renere munn enn deg. Info info.

Skrevet

Et av de mest ondskapsfulle menneskene jeg har møtt var katteelsker av rang.

Det var bare mennesker hun hatet...

Å elske dyr gjør deg ikke nødvendigvis til et bra menneske, å ikke like et dyr gjør deg ikke nødvendigvis til et dårlig menneske.

Skrevet

Hunder har renere munn enn deg. Info info.

Jeg hører dere sier det ;-) Men det føles litt anderledes når jeg tar bikkja på fersken med en kattebæsj i munnen,da ;-)

Skrevet

Et av de mest ondskapsfulle menneskene jeg har møtt var katteelsker av rang.

Det var bare mennesker hun hatet...

Å elske dyr gjør deg ikke nødvendigvis til et bra menneske, å ikke like et dyr gjør deg ikke nødvendigvis til et dårlig menneske.

Vel jeg liker både katter og hunder og alle slags dyr, men har på min vei i livet møtt mange som ikke tåler dyr av noen slag... og de har vært tvers igjennom råtne personer, både mot mennesker og dyr!

Men som jeg skrev så er min oppfatting om mennesker som ikke liker dyr at de er onde... Men altså min og ikke din, ikke sant!

Har da selvsagt møtt mennesker som liker enten katter eller hunder eller hester eller kyr som er ubehagelige, men ikke som er tvers igjenom ond!

Skrevet

Vel jeg liker både katter og hunder og alle slags dyr, men har på min vei i livet møtt mange som ikke tåler dyr av noen slag... og de har vært tvers igjennom råtne personer, både mot mennesker og dyr!

Men som jeg skrev så er min oppfatting om mennesker som ikke liker dyr at de er onde... Men altså min og ikke din, ikke sant!

Har da selvsagt møtt mennesker som liker enten katter eller hunder eller hester eller kyr som er ubehagelige, men ikke som er tvers igjenom ond!

Mistera: Helt enig med deg.

Skrevet

Jeg hører dere sier det ;-) Men det føles litt anderledes når jeg tar bikkja på fersken med en kattebæsj i munnen,da ;-)

Hehe... de er da dyr er de ikke?

Har sett barn med bæsj i munnen også jeg;) og de nusser jo på de også!

Skrevet

Joda,- poenget mitt var vel heller å rakke litt ned på bikkja, og snakke litt pent om katten. Jeg ELSKER nemlig katten vår. Hunden,- jo den er søt, den. Er glad i den også..

Skrevet

Hva, er det du som har tatt over min siste flamme?????? Er bikkja hvit..? ;-) Klarte å bli glad i den, jeg, men typen dumpa meg ganske raskt... Til ingen nytte med andre ord:-/

Vel, den stinket kanskje ikke såååå mye, men synes generellt at hunder stinker jeg også... Men tror kanskje jeg har potensiale til å kunne godta en hund i familen etter hvert, hvis jeg treffer den rette... Kanskje mest fordi jeg liker guttene som følger med - frisluftsgutter med gevær på ryggen og fiskestang i hånden:-) Dette gjelder jo ikke alle hundeiere da, men...

Skrevet

De barna det gjelder, lærer ganske raskt at det er feil å putte avføring i munnen.

Har du noen gang hørt at hunder har lært noe sånt?

Skrevet

Det var da en veldig generalisering.

Alle som ikke liker dyr, er vel ikke onde. Noen er vel det, og behandler dyr dårlig. Men en behøver ikke være en ond person om en ikke liker dyr!

En kan jo behandle dem på en ok måte selv om en ikke liker dem.

Skrevet

Lukta den vondt? (Den er ikke hvit, nei.. :)

Skrev visst svar til meg selv... Se over:-)

Skrevet

Lære deg å like den? De merker når folk ikke liker dem, og oppfører seg deretter. Hunder skal ikke vaskes for ofte..Stakkars liten, vær snill mot den da.

Hvis en hund merker at en person ikke liker den, så oppfatter de denne personen som sterk. Det er på samme måten en lederhund eller lederulv oppfører seg avvisende overfor flokkmedlemmer. Dette resulterer ofte i at hunden går ut av sitt gode skinn for å smiske for denne personen, fordi den vil holde seg på god fot med en sterk person.

"..............................."

Skrevet

Hundesnutene har vært i rompa på andre hunder og det holder i grunnen som argument for ikke å kline med hunder, men med mennesker.

Mistera har rett. Slimhundene hos en hund inneholder ekstremt sterke motstandsbakterier som dreper bakterier de får fra alle de ekle stedene de stikker snuten og tungen. Hadde det ikke vært slik hadde ikke en hund kunnet overleve adferden sin.

"............................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...