Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det står på flybilletten (til London) at man får servert "snack", hva er det man kan regne med å få da?

Er det lurt å ha med ekstra mat??

Skrevet

Jaaaaa !

Hvis det ligner på det de har servert på Stockholm-flyet, er det både smått og uspiselig.

God tur forresten !

Skrevet

Min erfaring fra i sommer er at dette er et "vanlig" flybrett med kaldt pålegg, og rundstykker ved siden av. For meg kunne de gjerne definert det som "cold meal" i stedet for "snack". Det er altså ikke bare kjeks og peanøtter (som jeg har fått på enkelte andre flyturer).

Det trengs ikke ekstra mat på den relativt korte turen hvis man ikke er veldig sulten i utgangspunktet. Er man det, skal det jo uansett noe til at flymaten monner noe særlig.

Skrevet

Jaaaaa !

Hvis det ligner på det de har servert på Stockholm-flyet, er det både smått og uspiselig.

God tur forresten !

Takk! :-)

Junior blir med, så matpakke er sikkert lurt uansett! Tviler på at han ville vært særlig happy for selv det lekreste smørbrød med masse pynt på! *he he*

Skrevet

Jeg vurderte å skrive at det kan hende de kaller alt for "snack" og at det varierer veldig hva man får. Atenes innlegg tyder jo på det.

Spesielt mye er det jo ikke på et flybrett dersom man ikke har i seg absolutt alt. Og jeg spiser aldri desserten eller "kaken" * grøss *. Men etpar rundstykker med kjøttpålegg og smøreost holder meg greit i live etpar timer.

Skrevet

Takk! :-)

Junior blir med, så matpakke er sikkert lurt uansett! Tviler på at han ville vært særlig happy for selv det lekreste smørbrød med masse pynt på! *he he*

Da må du fortelle etterpå hvordan det var å ha med seg ham. Og matpakke anbefales som sysselsetting også.

Har lyst til å ta med barna selv. Og åtteåringen er faktisk det største problemet tror jeg. I sommer satt han og fetteren på trappen til Zara i Elche (Spania), og stønnet oppgitt over meg, søsteren min, samt hennes og min datter (3), som shoppet og koste oss. De måtte bestikkes med to is hver, og telte biler mens de ventet.

Skrevet

Jeg vurderte å skrive at det kan hende de kaller alt for "snack" og at det varierer veldig hva man får. Atenes innlegg tyder jo på det.

Spesielt mye er det jo ikke på et flybrett dersom man ikke har i seg absolutt alt. Og jeg spiser aldri desserten eller "kaken" * grøss *. Men etpar rundstykker med kjøttpålegg og smøreost holder meg greit i live etpar timer.

På Stockholm-flyet har de ihvertfall prøvd å være "kreative". En gang fikk jeg en merkelig, tung og klissete rundstykkelignende sak (med mais i deigen), fylt med en skive enda merkeligere skinke). Jeg klarte to biter.

"Tortilla"'en er også beryktet blant kollegaene mine.

Skrevet

Da må du fortelle etterpå hvordan det var å ha med seg ham. Og matpakke anbefales som sysselsetting også.

Har lyst til å ta med barna selv. Og åtteåringen er faktisk det største problemet tror jeg. I sommer satt han og fetteren på trappen til Zara i Elche (Spania), og stønnet oppgitt over meg, søsteren min, samt hennes og min datter (3), som shoppet og koste oss. De måtte bestikkes med to is hver, og telte biler mens de ventet.

*he he*

Han trodde at det ville være kulere på sfo i høstferien enn i London, men jeg håper han tar feil! :-)

Skrevet

Høres sannsynlig ut! At de har en "sekkebetegnelse" som nesten hva som helst kan passe inn i.

Tenker jeg smører med litt mat, jeg! :-)

Vi skal dra etter skole/sfo, så vi rekker ikke middag først, med mindre vi spiser på OSL, da.

Skrevet

*he he*

Han trodde at det ville være kulere på sfo i høstferien enn i London, men jeg håper han tar feil! :-)

Min femåring hadde det fint i London noen dager i sommer. Han elsker transportmidler og denslags storbygreier. Men shopping ble han skånet for.

Skrevet

Min femåring hadde det fint i London noen dager i sommer. Han elsker transportmidler og denslags storbygreier. Men shopping ble han skånet for.

Ja, jeg er faktsik ikke den store shopaholikeren, selv, så det burde gå greit! :-)

Jeg har vært på mange storbyturer uten å komme hjem med noe særlig, f.eks. en gang i paris kjøpte jeg bare en paraply og et par solbriller! *he he*

Men nå har jeg ikke vært i London på ca 9 år, og sist jeg var der så fikk jeg faktisk en stor oransje lapp med "HEAVY" festet på kofferten... ja ja.... *S*

Skrevet

Sannsynlivis får du et rundstykke med noe pålegg i midten. Ikke det helt store, med andre ord.

Skal du og guttungen til London på fredag altså?

Skrevet

Nesten-åtteåringen min driver med nedtelling til vi skal til London i høstferien.

London er fullt av ting som passer for en oppegående, nysgjerrig villstyring. Bare spør snuppa :-)

Skrevet

Nesten-åtteåringen min driver med nedtelling til vi skal til London i høstferien.

London er fullt av ting som passer for en oppegående, nysgjerrig villstyring. Bare spør snuppa :-)

Oppegående, nysgjerrig villstyring passer bra her også.

Men iår skal jeg altså til USA, så det får evt. bli til neste år. Da tar jeg imot tips.

Skrevet

Oppegående, nysgjerrig villstyring passer bra her også.

Men iår skal jeg altså til USA, så det får evt. bli til neste år. Da tar jeg imot tips.

Du får spørre når det blir aktuelt - erfaringer har vi godt med...

USA-turen - er det jobb eller ferie?

Skrevet

Du får spørre når det blir aktuelt - erfaringer har vi godt med...

USA-turen - er det jobb eller ferie?

Ferie. Skal besøke eldstemann.

Skrevet

Sannsynlivis får du et rundstykke med noe pålegg i midten. Ikke det helt store, med andre ord.

Skal du og guttungen til London på fredag altså?

Ja, men bare for en langhelg. Tilbake på tirsdag. Skulle gjerne vært der hele uken, men det lar seg dessverre ikke gjøre!

Dere skal også til London forstår jeg.

Jeg regner med at han kommer til å synes at det er kjempespennende når han først kommer dit! *S* Han "elsker" spennende museer (eget utsagn).

Skrevet

Ja, men bare for en langhelg. Tilbake på tirsdag. Skulle gjerne vært der hele uken, men det lar seg dessverre ikke gjøre!

Dere skal også til London forstår jeg.

Jeg regner med at han kommer til å synes at det er kjempespennende når han først kommer dit! *S* Han "elsker" spennende museer (eget utsagn).

Ja, vi skal være der lørdag-lørdag.

Du får ta han med på Science Museum - det er en av favorittene til snuppa. Særlig underetasjen. Også dinoutstillingen på Natural History Museum, det ligger i samme kvartal.

Reg@l skal også til London denne helga :-)

Skrevet

Ja, vi skal være der lørdag-lørdag.

Du får ta han med på Science Museum - det er en av favorittene til snuppa. Særlig underetasjen. Også dinoutstillingen på Natural History Museum, det ligger i samme kvartal.

Reg@l skal også til London denne helga :-)

Ja London er ikke stedet der man kommenterer folk på gata og tror de ikke skjønner norsk!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...