Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det skal være sikkert og visst.

I skrivende stund tror de til og med det blir fint vær i helga:

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml

Flott!! Har ikke noe i mot å unngå London-regnet! ;-)

Men leser på BBC at det er varslet 48 timers streik fra fredag blant dem som fyller drivstoff for ca 40% av flyene til/fra Hetahrow.... :-(

Men infotelefonen til SAS visste ikke noe om dette rammet dem. Får håpe de kan fly tur/retur Norge uten å fylle da, slik at jeg kommer meg over.

De vil vel neppe sende over fly hvis det blir stående der i 2 døgn uten å få tanket opp? Eller blir det bare forsinkelser fordi man må vente på at andre skal tanke opp?

Men ettersom dere skal være der fra lørdag - lørdag så flyr dere kanskje via Stansted?

Skrevet

Flott!! Har ikke noe i mot å unngå London-regnet! ;-)

Men leser på BBC at det er varslet 48 timers streik fra fredag blant dem som fyller drivstoff for ca 40% av flyene til/fra Hetahrow.... :-(

Men infotelefonen til SAS visste ikke noe om dette rammet dem. Får håpe de kan fly tur/retur Norge uten å fylle da, slik at jeg kommer meg over.

De vil vel neppe sende over fly hvis det blir stående der i 2 døgn uten å få tanket opp? Eller blir det bare forsinkelser fordi man må vente på at andre skal tanke opp?

Men ettersom dere skal være der fra lørdag - lørdag så flyr dere kanskje via Stansted?

Vi flyr med SAS, heldigvis. Har flydd med Norwegian de to siste gangene, men foretrekker helt klart SAS. Stansted er direkte usentralt, Heathrow er mye greiere, særlig når favoritthotellet ligger på Picadilly line.

Likte helt det med streiken nei.... Det blir garantert forsinkelser :-(

Skrevet

Man kan forhåndsbestille barnemat også. Må gjøres mer enn 24 timer før avreise, og gjelder de fleste rutene i Europa. Fram til utgangen av oktober vel og merke.

Men nyt matserveringen så lenge den varer...

Fra vinterprogrammets begynnelse i slutten på oktober blir det ikke servert verken vått eller tørt på SAS sine europeiske ruter. (for de billigste billettene) Dvs man kan kjøpe da, men menyen er ikke akkurat så veldig omfattende nei.

En annen endring er at man bare vil få en fjerdedel så mange bonuspoeng som tidligere på billigbilletter.

Skrevet

Vi flyr med SAS, heldigvis. Har flydd med Norwegian de to siste gangene, men foretrekker helt klart SAS. Stansted er direkte usentralt, Heathrow er mye greiere, særlig når favoritthotellet ligger på Picadilly line.

Likte helt det med streiken nei.... Det blir garantert forsinkelser :-(

Vi får krysse fingrene! Kanskje blir det en løsning på arbeidskonflikten før den bryter ut!

Skrevet

Man kan forhåndsbestille barnemat også. Må gjøres mer enn 24 timer før avreise, og gjelder de fleste rutene i Europa. Fram til utgangen av oktober vel og merke.

Men nyt matserveringen så lenge den varer...

Fra vinterprogrammets begynnelse i slutten på oktober blir det ikke servert verken vått eller tørt på SAS sine europeiske ruter. (for de billigste billettene) Dvs man kan kjøpe da, men menyen er ikke akkurat så veldig omfattende nei.

En annen endring er at man bare vil få en fjerdedel så mange bonuspoeng som tidligere på billigbilletter.

Takk for svar! :-)

Vi statser på medbragt mat! Vet ikke om forhånmdsbestilling av barnemat er noe som passer for en 7-åring uansett! *S*

Skrevet

Vi får krysse fingrene! Kanskje blir det en løsning på arbeidskonflikten før den bryter ut!

Jeg leste den bbc-artikkelen, og de var heldigvis ikke så veldig bekymret. De regnet ikke med instillinger.

Så det går sikkert bra.

Skrevet

Jeg leste den bbc-artikkelen, og de var heldigvis ikke så veldig bekymret. De regnet ikke med instillinger.

Så det går sikkert bra.

Satser på det! :-)

God tur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...