morsan Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Nei, det skal være sikkert og visst. I skrivende stund tror de til og med det blir fint vær i helga: http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml Flott!! Har ikke noe i mot å unngå London-regnet! ;-) Men leser på BBC at det er varslet 48 timers streik fra fredag blant dem som fyller drivstoff for ca 40% av flyene til/fra Hetahrow.... :-( Men infotelefonen til SAS visste ikke noe om dette rammet dem. Får håpe de kan fly tur/retur Norge uten å fylle da, slik at jeg kommer meg over. De vil vel neppe sende over fly hvis det blir stående der i 2 døgn uten å få tanket opp? Eller blir det bare forsinkelser fordi man må vente på at andre skal tanke opp? Men ettersom dere skal være der fra lørdag - lørdag så flyr dere kanskje via Stansted? 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Flott!! Har ikke noe i mot å unngå London-regnet! ;-) Men leser på BBC at det er varslet 48 timers streik fra fredag blant dem som fyller drivstoff for ca 40% av flyene til/fra Hetahrow.... :-( Men infotelefonen til SAS visste ikke noe om dette rammet dem. Får håpe de kan fly tur/retur Norge uten å fylle da, slik at jeg kommer meg over. De vil vel neppe sende over fly hvis det blir stående der i 2 døgn uten å få tanket opp? Eller blir det bare forsinkelser fordi man må vente på at andre skal tanke opp? Men ettersom dere skal være der fra lørdag - lørdag så flyr dere kanskje via Stansted? Vi flyr med SAS, heldigvis. Har flydd med Norwegian de to siste gangene, men foretrekker helt klart SAS. Stansted er direkte usentralt, Heathrow er mye greiere, særlig når favoritthotellet ligger på Picadilly line. Likte helt det med streiken nei.... Det blir garantert forsinkelser :-( 0 Siter
AAA Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Man kan forhåndsbestille barnemat også. Må gjøres mer enn 24 timer før avreise, og gjelder de fleste rutene i Europa. Fram til utgangen av oktober vel og merke. Men nyt matserveringen så lenge den varer... Fra vinterprogrammets begynnelse i slutten på oktober blir det ikke servert verken vått eller tørt på SAS sine europeiske ruter. (for de billigste billettene) Dvs man kan kjøpe da, men menyen er ikke akkurat så veldig omfattende nei. En annen endring er at man bare vil få en fjerdedel så mange bonuspoeng som tidligere på billigbilletter. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Vi flyr med SAS, heldigvis. Har flydd med Norwegian de to siste gangene, men foretrekker helt klart SAS. Stansted er direkte usentralt, Heathrow er mye greiere, særlig når favoritthotellet ligger på Picadilly line. Likte helt det med streiken nei.... Det blir garantert forsinkelser :-( Vi får krysse fingrene! Kanskje blir det en løsning på arbeidskonflikten før den bryter ut! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Man kan forhåndsbestille barnemat også. Må gjøres mer enn 24 timer før avreise, og gjelder de fleste rutene i Europa. Fram til utgangen av oktober vel og merke. Men nyt matserveringen så lenge den varer... Fra vinterprogrammets begynnelse i slutten på oktober blir det ikke servert verken vått eller tørt på SAS sine europeiske ruter. (for de billigste billettene) Dvs man kan kjøpe da, men menyen er ikke akkurat så veldig omfattende nei. En annen endring er at man bare vil få en fjerdedel så mange bonuspoeng som tidligere på billigbilletter. Takk for svar! :-) Vi statser på medbragt mat! Vet ikke om forhånmdsbestilling av barnemat er noe som passer for en 7-åring uansett! *S* 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Vi får krysse fingrene! Kanskje blir det en løsning på arbeidskonflikten før den bryter ut! Jeg leste den bbc-artikkelen, og de var heldigvis ikke så veldig bekymret. De regnet ikke med instillinger. Så det går sikkert bra. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Jeg leste den bbc-artikkelen, og de var heldigvis ikke så veldig bekymret. De regnet ikke med instillinger. Så det går sikkert bra. Satser på det! :-) God tur!! 0 Siter
annegunn Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Satser på det! :-) God tur!! Takk det samme :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.