Gjest Rose N Rot Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Lurer på om noen vil dele sine erfaringer med helsekost-tablettene Rosenrot? De sies å være bra for konsentrasjon, følelsen av glede/motvirke depresjon, gi energi og tilogmed virke inn på sexlivet.. Erfaringer? 0 Siter
Gjest Tufsla Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg har prøvd Rosenrot og har bare positivt å si om det. Alt du sier stemmer. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Brukte det i en 3-4 mnd. uten at jeg merket noen som helst effekt på noen områder. "........................." 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg har prøvd det. Fikk en pakke i gave og har tenkt å kjøpe ny pakke etterhvert. For jeg merket forskjell. Dagene ble lettere og jeg var gladere... Det en ikke kan vite er jo om det faktisk var en effekt av tablettene jeg merket eller om det var placeboeffekt. Jeg mener at uansett så er det verdt det, dagene mine ble bedre :-) Og da også dagene til samboeren min. Syns det er verdt pengene å prøve hvertfall. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg har heller ikke merket noen effekt av Rosenrot, synes det var bortkastede penger. Da sverger jeg heller til Ginseng, den typen man rører ut i te eller lignende. DEN virker. ) 0 Siter
poke Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Virker veldig bra på meg. Vet det kan være individuelt, men det er absolutt verdt et forsøk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.