Gå til innhold

Prøvd Rosenrot?

Anbefalte innlegg

Gjest Rose N Rot
Skrevet

Lurer på om noen vil dele sine erfaringer med helsekost-tablettene Rosenrot?

De sies å være bra for konsentrasjon, følelsen av glede/motvirke depresjon, gi energi og tilogmed virke inn på sexlivet..

Erfaringer?

Skrevet

Jeg har prøvd Rosenrot og har bare positivt å si om det. Alt du sier stemmer.

Skrevet

Brukte det i en 3-4 mnd. uten at jeg merket noen som helst effekt på noen områder.

"........................."

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg har prøvd det. Fikk en pakke i gave og har tenkt å kjøpe ny pakke etterhvert. For jeg merket forskjell. Dagene ble lettere og jeg var gladere... Det en ikke kan vite er jo om det faktisk var en effekt av tablettene jeg merket eller om det var placeboeffekt. Jeg mener at uansett så er det verdt det, dagene mine ble bedre :-) Og da også dagene til samboeren min. Syns det er verdt pengene å prøve hvertfall.

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg har heller ikke merket noen effekt av Rosenrot, synes det var bortkastede penger. Da sverger jeg heller til Ginseng, den typen man rører ut i te eller lignende. DEN virker.

:o)

Skrevet

Virker veldig bra på meg.

Vet det kan være individuelt, men det er absolutt verdt et forsøk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...