amber sun Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg har lett etter denne oppskriften, men får opp feil link når jeg søker i Google. Men oppskriften begynner sånn: Bjørnebærdessert (4 p) 4 dl yoghurt naturell 2 ss flytende honning 200 g bjørnebær litt vaniljeis sitronmelisse. 1. Rør sammen yoghurt og honning... Er det noen som kan hjelpe meg med fortsettelsen? Skal noe av dette røres varmt, f eks? Slik at det blir en dessert med den fine kontrasten mellom noe kaldt (isen), og noe varmt? Evt. en lignende oppskrift på bjørnebærdessert, som inneholder vaniljeis og andre godsaker. 0 Siter
Gjest se der da Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 http://it-student.hivolda.no/prosjekt/v00/Ville_ber/Oppskrifter2b.html 0 Siter
amber sun Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 http://it-student.hivolda.no/prosjekt/v00/Ville_ber/Oppskrifter2b.html Takk, litt tips var det der. Får se hva jeg finner på. 0 Siter
Gjest Harry Potter Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Har du prövd å bare varme dem og servere dem med vaniljeis? Uuuummmmmmm!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Har du prövd å bare varme dem og servere dem med vaniljeis? Uuuummmmmmm!!! Godt forslag Det kan bli bra! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Støtter forslaget om å servere dem varme sammen med vaniljeis. Prøv å lage hjemmelaga is! Det gjorde vi i sommer. Riktignok med hjelp fra kokkenaboen, men. ;o) Det blei ihvertfall sinnsykt godt! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Støtter forslaget om å servere dem varme sammen med vaniljeis. Prøv å lage hjemmelaga is! Det gjorde vi i sommer. Riktignok med hjelp fra kokkenaboen, men. ;o) Det blei ihvertfall sinnsykt godt! Ville du hatt litt vaniljesaus også da, eller blir det mer over-kill? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ville du hatt litt vaniljesaus også da, eller blir det mer over-kill? Ingen vaniljesaus! Bare is og bæra! 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Ingen vaniljesaus! Bare is og bæra! Ok, da blir det sånn. Varmer du bæra litt i microen, da? Eller må de i gryte? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ok, da blir det sånn. Varmer du bæra litt i microen, da? Eller må de i gryte? I gryte. Men en bittebitteliten svett med rødvin oppi. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 I gryte. Men en bittebitteliten svett med rødvin oppi. Yess - høres kjempegodt ut. Thank you! Blir alle tiders avslutning etter den berømte pizzaen, dette... Ha en fin kveld! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Yess - høres kjempegodt ut. Thank you! Blir alle tiders avslutning etter den berømte pizzaen, dette... Ha en fin kveld! Du også! ) Pass bare på å servere den rette rødvinen, vettu! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.