Gå til innhold

Konebytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245928

Måtte le når jeg leste dette. Hadde min mann vært med hadde nok konen i det forholdet også gått sin vei :)

Tror kanskje ikke mannen jeg i så fall måtte bodd sammen med disse ukene hadde gjort det samme, han hadde nok vært glad for det han hadde (hatt) :)

Skrevet

He he, snakk om selvkritikk og eventuelt selvinnsikt. Vet ikke helt hvordan det hadde slått ut her, jeg.. Uff da.;o)

Skrevet

;-)

Stusser mest over dette med karaokeshow, jeg da! En ting at den ene må være mye borte fra hjemmet på grunn av jobben, men karaokeshow???

For meg høres dette ut som en fjollete hobby som eventuelt gir litt lommepenger i avkastning.

Eller er jeg bare fordomsfull? *S*

Skrevet

He he, snakk om selvkritikk og eventuelt selvinnsikt. Vet ikke helt hvordan det hadde slått ut her, jeg.. Uff da.;o)

Tror ikke jeg er så veldig ille, men jeg hadde nok "pisket" den stakkars mannen rundt omkring :)

Og karaokeshow det hadde ikke vært prioriter!

Skrevet

;-)

Stusser mest over dette med karaokeshow, jeg da! En ting at den ene må være mye borte fra hjemmet på grunn av jobben, men karaokeshow???

For meg høres dette ut som en fjollete hobby som eventuelt gir litt lommepenger i avkastning.

Eller er jeg bare fordomsfull? *S*

Kjempe fordomsfull er du :)

For å være ærlig kunne han prøvd å finne seg en annen jobb med barn på 1 og 3 år.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Når man melder seg på et slikt idiotisk program, har man vel ikke store forhåpninger om at forholdet skal vare i utgangspunktet.

Og folk som imiterer Elvis er ikke noe å samle på :)

Skrevet

Herregud, det er bare sørgelig og ondsinnet at dette skal være underholdning for alle små mennesker i de tusen hjem.

Skrevet

Herregud, det er bare sørgelig og ondsinnet at dette skal være underholdning for alle små mennesker i de tusen hjem.

Jeg kan skjønne at folk meldte seg på dette i UK, hvis de gjorde det før de hadde sett de første porgrammene sendt på lufta.

Men etter å ha sett hvordan de kobler folkene sammen der så skjønner jeg ikke hvordan noen her på berget vil utsette seg selv for dette....

Men som en professor en gang så treffende sa det: "Halvparten av Norges befolkning er dummere enn gjennomsnittet"

Skrevet

Det der er så lavmål at jeg ikke engang har sett på det i ett sek. (om det i det hele tatt er begynt å sendes ennå da)..

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det verste, og det burde vær ulovlig, er jo å filme mindreårige barn i hverdagen deres og sende det ut som underholdning! Hvis det er slik burde barnevernet kobles inn. Forferdelig. Foreldre som utsetter barna for slikt burde få seg en smell. Med forbehold om at det ikke er slik jeg tror...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...