Gå til innhold

Se vår hjemmeside!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snart Colombiamamma!

Tusen takk for en flott hjemmeside. Vi som venter i spenning på vår første tur til Colombia på nyåret, får et lite innblikk i hva som vil skje. Spenningen stiger, og jeg gleder meg om mulig enda mer, når jeg leser dette....

God formiddag!

Flott hjemmeside, fikk frysninger på ryggen og tårer i øynene da jeg leste dagboken din.

Det er i morgen gått 6 uker siden vi fikk tildelt Medellin i Colombi som destrikt, så nå håper jeg at det snart er vår tur. Papirene våre gikk til Colombia første uken i August 03.

Vi er veldig sugne på all informasjon om Colombia, og da spesielt Medellin. Flott å kunne lese om deres opplevelser samt de vedlagte severdighetene i Bogota.

Ha en fin dag alle dere som også venter, samt alle dere andre!

God formiddag!

Flott hjemmeside, fikk frysninger på ryggen og tårer i øynene da jeg leste dagboken din.

Det er i morgen gått 6 uker siden vi fikk tildelt Medellin i Colombi som destrikt, så nå håper jeg at det snart er vår tur. Papirene våre gikk til Colombia første uken i August 03.

Vi er veldig sugne på all informasjon om Colombia, og da spesielt Medellin. Flott å kunne lese om deres opplevelser samt de vedlagte severdighetene i Bogota.

Ha en fin dag alle dere som også venter, samt alle dere andre!

så hyggelig at du var innom!

Ønsker dere lykke til i Colombia og håper den store telefonen ikke er så langt unna!

Tusen takk for en flott hjemmeside. Vi som venter i spenning på vår første tur til Colombia på nyåret, får et lite innblikk i hva som vil skje. Spenningen stiger, og jeg gleder meg om mulig enda mer, når jeg leser dette....

Håper den siste ventetiden går raskt! Det er en spennende tid dere går i møte!

Annonse

For en fin side! Leste om første møtet så øyet ble stort og vått. Kjente meg masse igjen, hentet en gutt på 2,3 i Etiopia i vår, og det var en del likheter! Kos dere videre, og takk for titten!

takk for komplimentet!

Ha en god høst!

Gjest juliansmamma

Takk for titten, nedtelling!!!Flott lesing! Minnene strømmer på..... Hvor gammel var Michael da dere hentet ham?

Hm.....håper på sett og vis vi får Bogota som distrikt , for jommen hadde vi det fint på Halifax.

Jeg og svigerfar ble også ganske dårlige på Casablanca, og det har jeg hørt flere som har blitt. Var det ingen av rommene på Marazul som hadde to rom??? Litt lite med ett rom når vi neste gang har to barn.... Har hørt så mye fint om Marazul. Var maten god der? Var ikke så begeistret for maten på Casablanca.

Mvh

Takk for titten, nedtelling!!!Flott lesing! Minnene strømmer på..... Hvor gammel var Michael da dere hentet ham?

Hm.....håper på sett og vis vi får Bogota som distrikt , for jommen hadde vi det fint på Halifax.

Jeg og svigerfar ble også ganske dårlige på Casablanca, og det har jeg hørt flere som har blitt. Var det ingen av rommene på Marazul som hadde to rom??? Litt lite med ett rom når vi neste gang har to barn.... Har hørt så mye fint om Marazul. Var maten god der? Var ikke så begeistret for maten på Casablanca.

Mvh

Hei juliansmamma

Vi vet ikke om det er 2 roms på Marazul, men det finner du sikkert ut ved å søke på marazul Decameron - San Andes på nettet.

Har også hørt at andre har blitt dårlig av maten på Casablanca. jeg synes at det var kjedelig mat der og savnet måltidene på marazul. Der var det tre rest. å velge mellom til middag. man valgte fra Buffet og de hadde forskjellige temaer, som mexicansk osv.

Anbefaler dere virkelig å bo på dette hotellet når dere får nr 2. hvor gammel er Julian??

Michael var 2 år og 8 mnd da vi kom til Colombia!

lykke til med resten av ventetiden!

Gjest juliansmamma

Hei juliansmamma

Vi vet ikke om det er 2 roms på Marazul, men det finner du sikkert ut ved å søke på marazul Decameron - San Andes på nettet.

Har også hørt at andre har blitt dårlig av maten på Casablanca. jeg synes at det var kjedelig mat der og savnet måltidene på marazul. Der var det tre rest. å velge mellom til middag. man valgte fra Buffet og de hadde forskjellige temaer, som mexicansk osv.

Anbefaler dere virkelig å bo på dette hotellet når dere får nr 2. hvor gammel er Julian??

Michael var 2 år og 8 mnd da vi kom til Colombia!

lykke til med resten av ventetiden!

Hei, takk for svar.

Ja, vi får forsøke å komme oss til San Andres og Marazul.

Julian er i dag snart 2 1/2 år. Han var 2 1/2 mnd når vi hentet ham. Denne gangen blir det ICBF.

Skal dere nedover igjen med tider og stunder???

Mvh

Hei, takk for svar.

Ja, vi får forsøke å komme oss til San Andres og Marazul.

Julian er i dag snart 2 1/2 år. Han var 2 1/2 mnd når vi hentet ham. Denne gangen blir det ICBF.

Skal dere nedover igjen med tider og stunder???

Mvh

Nedover igjen skal vi helt sikkert, men om det blir hentereise er ikke helt avklart ennå :-)

kan nok tenkes at engelen vår blir enebarn, men vi får se!

Vi var i Colombia sommeren 2000 også, men da bare på ferie. Der traff vi en gammel studiekamerat av mannen min.. de traff vi faktisk igjen på vår hentereise også.. Pussig ikke sant..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...