Gå til innhold

Lei av kongehuset

Anbefalte innlegg

Gjest svette øyne
Skrevet

Jeg er så møkkmøkk lei av kongehuset(da burde jeg kansje ikke skrive om det for å påminne meg om hvor lei jeg er...og bli enda leiere, puh!)

Men saken er den at jeg begynner og irritere meg grønn over hver liten filleting som skrives om dem, vanlige ting som det bare er helt teit å skrive om. Alt skal kommenteres og fotograferes til det kjedsommelige. Tenk om vi alle skulle overeksponeres sånn?

Er det bare jeg som er møkkalei av kongehuset og overeksponeringen av dem i pressen?

Neida, ikke noe bedre med føljetongene til Wenche Myre(nye gardiner og gubber og you name it)

Tror jeg dropper ukeblader heretter.

Skrevet

Tror nok også du ville ha godt av å konsentrere deg om noe annet enn ukeblader.

monique1365380367
Skrevet

Jeg derimot, syns det er morsomt og lese om Kongehuset, Wenche Myhre osv!....drysser litt "sukker" i hverdagen!....men det gjelder jo bare meg da!!!

Skrevet

Du trenger ikke å lese ukebladene. Personlig er jeg imot monarki av prinsipielle årsaker, men jeg kan godt slappe av med ukeblad og kongelige klesdrakter for det.

Skrevet

Jeg kjøper ikke ukeblader.. Ikke les slike artikler, da!

Skrevet

Tipper kongefamilien er omtrent like lei av det som deg. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...