Gå til innhold

1. gang hos psykolog i dag

Anbefalte innlegg

Misspiggy1365380723

I dag var vi hos psykologen for første gang, jeg og dattra mi på 4 og et halvt år.

Hun skal utredes for adhd/add. Synest det var utrolig vondt å sitte å fortelle vor vanskelig hun er så jeg pynta vel egentlig litt på situasjonen, også fordi den siste mnd har vært så bra.

Kom hjem med en masse skjema som jeg skal fylle ut, men jeg har nesten lyst å pynte på ting her også, synest det er mange "stygge" spørsmål her, og det sliter meg i hjerte å svare på dem...

Men vi trenger hjelp, så jeg må vel være så ærlig som mulig, selv om det er vondt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/159059-1-gang-hos-psykolog-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vondt.

Har vært igjennom dette selv og føler at det ble bare negative ting om gutten som kom fram.

Det er nok best å være helt ærlig på spørsmålene for å få en mest mulig "ekte" utredning.

Jeg også hadde lyst til å pynte på svarene men fant ut at det var best å være ærlig.

Mange kjipe spørsmål men jeg synes du skal være ærlig.

Faren og jeg fikk hvert vårt sett med spørreskjema og svarte akkurat det samme. Men skolen derimot hadde 40% avik fra våre svar.

Men akkurat nå er jeg drittlei bup. Har fått tre forskjellige svar fra dem på 3 mnd og de bare roter og tuller og sier grusomme ting som de etterpå trekker tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...