Gå til innhold

Bondevik i privatfly.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaha ja.

Leste i Se & Hør at vår godeste Bondevik drar med privatfly når han skal ut å reise...

Mens kommunen som jeg bor i har ikke råd til å slå på gatelysene før etter nyttår!!! Jeg lurer på hva som må skje før de blir slått på. Er det ett dødsfall som må til før vi får lysene på. Det er jo helt mørkt fra ettermiddagen.. Dette er latterlig.

Jeg blir så irritert. Tenk å spare på noe sånt!!!

Skrevet

Klart at Bonden må svippe seg rundt med privatfly... han har allereide gått inn i president rolla, med brask og bram:)

Neida, det er rett og slett forkastelig at Bonden skal få pompe seg, menst vi som betaler det må lide på forskjellige måter:( er lei hele Bonden!

Skrevet

Klart at Bonden må svippe seg rundt med privatfly... han har allereide gått inn i president rolla, med brask og bram:)

Neida, det er rett og slett forkastelig at Bonden skal få pompe seg, menst vi som betaler det må lide på forskjellige måter:( er lei hele Bonden!

I forbindelse med at han har slesket seg til Storkorset av St Olav, så kaller Torbjørn Berntsen han i dag for en stor jålebukk.

Ord i rett tid.

Gjest rutangis netu
Skrevet

I forbindelse med at han har slesket seg til Storkorset av St Olav, så kaller Torbjørn Berntsen han i dag for en stor jålebukk.

Ord i rett tid.

Og det er jeg enig i! Har ment det lenge jeg.

Skrevet

Bondevik må ha privatfly, hvordan skal han ellers rekke alle gratis fotballkamper og andre idrettsarrangemet rundt i verden? Når han reiser med alle medaljer og skuddsikre vester blir det mye baggasje. plutti, snakk med Bondevik du, han elsker å gi ut landets penger privat ikke gjennom bevilgniger til kommuner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...