Gå til innhold

ny jakke

Gjest Lowe Alpine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var kjempestilig!!

Tja, hm, så flere i litt lignende stil på Obs! idag. Det var Helly Hansen, og sjekket ikke prislappen, men jeg vil tro de var en del billigere enn Lowe Alpine.

(Dere får arrestere meg hvis det er feil).

Gjest Lowe Alpine
Skrevet

Den var kjempestilig!!

Tja, hm, så flere i litt lignende stil på Obs! idag. Det var Helly Hansen, og sjekket ikke prislappen, men jeg vil tro de var en del billigere enn Lowe Alpine.

(Dere får arrestere meg hvis det er feil).

Skal sjekke ut på Obs. Takk skal du ha.

Gjest lurer jeg på
Skrevet

Kul jakke det. Men for god kvalitet er det nok den prisen du må ut med tror jeg...

Gjest lurer jeg på
Skrevet

æææææææ.... for en pris. Og hva skal man med "ASSymetrisk design", da? :P

Får jo "alt mulig" med assymetrisk design for tida da... Sømmer, glidelåser og knapper på skrå. Er visst ei "greie" for tida :-) Hadde vel noe med fargene å gjøre også at jeg likte den.

Men jeg har jo min DYRE norrønajakke som får vare en god del år til jeg, så jeg må bare la være å kikke på sånt....

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Får jo "alt mulig" med assymetrisk design for tida da... Sømmer, glidelåser og knapper på skrå. Er visst ei "greie" for tida :-) Hadde vel noe med fargene å gjøre også at jeg likte den.

Men jeg har jo min DYRE norrønajakke som får vare en god del år til jeg, så jeg må bare la være å kikke på sånt....

jeg liker også assymmetri. men betaler ikke tusenlapper for det, da :)

Bare synd at jeg trenger ny jakke.....

Skrevet

Jeg kjøpte vinterkåpa mi på H&M. Den er svart med svart fuskepels i ermekanten og rundt halsåpningen. Den kostet 499,- Jeg har faktisk ikke råd til å kjøpe jakker over 1000,- Ser ikke vitsen heller. Dessuten er vinterkåpa mi den fineste jeg har sett noen gang, pluss at den er like fin hvert år siden den er tidløs.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Kul jakke det. Men for god kvalitet er det nok den prisen du må ut med tror jeg...

Putt da! Det er ofte merket en betaler for! Kvaliteten kan være like god i en jakke til en fjerdedel av prisen. Og HVOR mange av oss trenger slitesterke ytterjakker? Der vi tusler mellom jobb og fritid eller sitter i skiheisen og slipper oss ned en slalåmbakke...

Jeg har hatt både dyre jakker og billige jakker. Har aldri klart å slite ut noen av dem. Jeg bytter dem ut når jeg er drittlei dem. Jeg har råd til å kjøpe jakke til 5000 om jeg ville, men det kunne aldri falle meg inn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...