Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 eller Celine, (eller Cecilie.. ser jålete ut på trykk, men..) Uff...celine...dion...*grøss*. "......................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hvis det er snakk om å gi et av de navnenen til et barn, så ville jeg personlig forkastet alle tre. "............................." 0 Siter
Gjest mener jeg da Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Første heter da altfor mange.. motenavn. Tredje er fint, andre også. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 1) Celina Midelfart. Se&Hør, raske båter, Røkke. 2) Dorothea. *grøss* hun der skvikedama i sesam stasjon, med den fryktelige stemmen. 3) Aurora. fint navn, det, kjenner ei lita Aurora, og hun er god som gull. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 1) Middelfart. Dum blondinne. 2) Kjerringnavn 3) Morgenrødens gudinne 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Celina: Ren Dorothea: Syltetøy Aurora: Regn, forstad 0 Siter
fragile1365380745 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Alle disse navnene er veldig trendy og typisk Oslo/Østlandet. Prøv heller noe originalt og gammeldags. Noe som ikke er in, men som kommer til å henryke alle! Eks Lykke 0 Siter
Gjest kanskje, kanskje ikke Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Alle disse navnene er veldig trendy og typisk Oslo/Østlandet. Prøv heller noe originalt og gammeldags. Noe som ikke er in, men som kommer til å henryke alle! Eks Lykke Er du gæærn! Nei du spøker vel antakelig. Lykke er jo et bikkjenavn! 0 Siter
ferry Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Er du gæærn! Nei du spøker vel antakelig. Lykke er jo et bikkjenavn! Da har dattra til Ronny Johnsen (fotballspiller),ett bikkjenavn,ja ja! 0 Siter
fragile1365380745 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Er du gæærn! Nei du spøker vel antakelig. Lykke er jo et bikkjenavn! altså - jeg kjenner noen som har en hund som heter Pia. Er det hundenavn da? Lykke er et fint navn og det har en fin assosiasjon også.. Lykke! Syns favn hadde en kjempefin tolkning av de nevnte navn. Uansett: Lykke (!!!) til. 0 Siter
favn Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 altså - jeg kjenner noen som har en hund som heter Pia. Er det hundenavn da? Lykke er et fint navn og det har en fin assosiasjon også.. Lykke! Syns favn hadde en kjempefin tolkning av de nevnte navn. Uansett: Lykke (!!!) til. Synes du det? Jeg var jo fæl, det så jeg etterpå. Det er jo noen som går rundt med navnene... Men fine, spesielle navn som du snakker om (Lykke): Jeg så Hjarrand i en tråd for litt siden. Det har jeg aldri hørt før, men likte det prompte. Rart, men tøft. Oser flott og barsk mann! Nesten synd jeg er ferdig med reproduseringen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.