Babette Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Begynner hun endelig å skjønne at det er Bruce som er "the one"? Nå turte han jo nesten å si det, og så ble magien brutt. Dæven så sexy han er. Jeg blir helt våt i buksa. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det var sannelig på tide at de begynner å forstå det vi har forstått lenge. Jeg grein ikke i dag da ) 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Det var sannelig på tide at de begynner å forstå det vi har forstått lenge. Jeg grein ikke i dag da ) Gratulerer med tårefri TV-kveld, hehe. Nei, det var ikke så mye å sippe av i kveld. Men artige replikker. Synes du Bruce er sexy? Vet du noe om ham i "virkeligheten" - alder etc.? Vi får krysse fingrene for at de havner i bingen neste tirsdag. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Pokker, jeg som prioriterte å ta en viktig telefon idag fremfor å se Judging Amy... ;-) Jaja - overlever vel uten å ha sett dagens episode. tenker jeg... Men enig i at Bruce er ganske så "hot" ja... 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Pokker, jeg som prioriterte å ta en viktig telefon idag fremfor å se Judging Amy... ;-) Jaja - overlever vel uten å ha sett dagens episode. tenker jeg... Men enig i at Bruce er ganske så "hot" ja... Jeg gikk glipp av forrige episode, jeg. Sa hun nei ved alteret, eller hva var det som skjedde? Uansett var det fint at det ikke ble noe bryllup. Ja, Bruce er så hot og deilig og sexy at jeg går rent i spinn. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Gratulerer med tårefri TV-kveld, hehe. Nei, det var ikke så mye å sippe av i kveld. Men artige replikker. Synes du Bruce er sexy? Vet du noe om ham i "virkeligheten" - alder etc.? Vi får krysse fingrene for at de havner i bingen neste tirsdag. Han er råsexy. Jeg hadde tatt ham på øyeblikket. Skjønner ikke hva Amy tenker på, jeg. Hun må jo være blind. 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Han er råsexy. Jeg hadde tatt ham på øyeblikket. Skjønner ikke hva Amy tenker på, jeg. Hun må jo være blind. Blind eller sterkt svaksynt, ja. Men hun ble veldig tankefull og rar da han sa hvorfor han ikke ville gå i bryllupet. Han er sikkert deilig i senga. Kan ikke noen snille sjeler som leser dette legge ut en link til oss råskinnene, med bilde og slikt? Jeg vet dessverre ikke hva skuespilleren heter en gang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Blind eller sterkt svaksynt, ja. Men hun ble veldig tankefull og rar da han sa hvorfor han ikke ville gå i bryllupet. Han er sikkert deilig i senga. Kan ikke noen snille sjeler som leser dette legge ut en link til oss råskinnene, med bilde og slikt? Jeg vet dessverre ikke hva skuespilleren heter en gang. Det vet amber sun, hoho, amber, hvor er du? Jeg skal se på Crossing Jordan etterpå. Ikke så bra som cold case og judging amy men går an. 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Det vet amber sun, hoho, amber, hvor er du? Jeg skal se på Crossing Jordan etterpå. Ikke så bra som cold case og judging amy men går an. Og jeg skal skrive brev til Hjemmets Ønskebrønn og ønske meg en lang natt med Bruce. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Blind eller sterkt svaksynt, ja. Men hun ble veldig tankefull og rar da han sa hvorfor han ikke ville gå i bryllupet. Han er sikkert deilig i senga. Kan ikke noen snille sjeler som leser dette legge ut en link til oss råskinnene, med bilde og slikt? Jeg vet dessverre ikke hva skuespilleren heter en gang. Ække så vanskelig å finne da, bare å skrive judging amy på google.com :-) Og da fant jeg sida til programmet, og der inne til "cast" - altså skuespillerne: http://www.cbs.com/primetime/judging_amy/cast04.shtml Flere bilder kan du nå finne på google, du finner navnet i linken over, så bare skriv inn det (eller rolle-navnet) og søk på google sitt images-søk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Og jeg skal skrive brev til Hjemmets Ønskebrønn og ønske meg en lang natt med Bruce. LOL, jeg unner deg det ja. 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 Ække så vanskelig å finne da, bare å skrive judging amy på google.com :-) Og da fant jeg sida til programmet, og der inne til "cast" - altså skuespillerne: http://www.cbs.com/primetime/judging_amy/cast04.shtml Flere bilder kan du nå finne på google, du finner navnet i linken over, så bare skriv inn det (eller rolle-navnet) og søk på google sitt images-søk. Takk! Jaja, han er gift. Kunne vel tenkt meg det. Og Steinbukk, blir det vel. Født 16. januar. 0 Siter
Babette Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 LOL, jeg unner deg det ja. Takk! Du kan få ham halve natta! 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Takk! Du kan få ham halve natta! Deal ) 0 Siter
mrxx Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Dere er spenna gærne.........gjør heller litt husarbeid nå....:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Deal ) Hey! Hva skjedde med aleneforeldre og sølibat? ;o) Forøvrig er han høyst spiselig... 0 Siter
Gjest Just Bruce Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg gikk glipp av forrige episode, jeg. Sa hun nei ved alteret, eller hva var det som skjedde? Uansett var det fint at det ikke ble noe bryllup. Ja, Bruce er så hot og deilig og sexy at jeg går rent i spinn. DU burde møte meg ;-) jeg er prikk lik ham! 0 Siter
@bbbb Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Takk! Jaja, han er gift. Kunne vel tenkt meg det. Og Steinbukk, blir det vel. Født 16. januar. ...og hva ville du gjort hvis han IKKE var gift..?;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hey! Hva skjedde med aleneforeldre og sølibat? ;o) Forøvrig er han høyst spiselig... Han hadde vært unntaket. Han og Brad Pitt:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.