Gå til innhold

Judging Amy er på gli...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner hun endelig å skjønne at det er Bruce som er "the one"?

Nå turte han jo nesten å si det, og så ble magien brutt.

Dæven så sexy han er. Jeg blir helt våt i buksa.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• Dorthe

10

• amber sun

7

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var sannelig på tide at de begynner å forstå det vi har forstått lenge.

Jeg grein ikke i dag da :o)

Skrevet

Det var sannelig på tide at de begynner å forstå det vi har forstått lenge.

Jeg grein ikke i dag da :o)

Gratulerer med tårefri TV-kveld, hehe. Nei, det var ikke så mye å sippe av i kveld. Men artige replikker.

Synes du Bruce er sexy? Vet du noe om ham i "virkeligheten" - alder etc.?

Vi får krysse fingrene for at de havner i bingen neste tirsdag.

Skrevet

Pokker, jeg som prioriterte å ta en viktig telefon idag fremfor å se Judging Amy... ;-)

Jaja - overlever vel uten å ha sett dagens episode. tenker jeg... Men enig i at Bruce er ganske så "hot" ja...

Skrevet

Pokker, jeg som prioriterte å ta en viktig telefon idag fremfor å se Judging Amy... ;-)

Jaja - overlever vel uten å ha sett dagens episode. tenker jeg... Men enig i at Bruce er ganske så "hot" ja...

Jeg gikk glipp av forrige episode, jeg. Sa hun nei ved alteret, eller hva var det som skjedde?

Uansett var det fint at det ikke ble noe bryllup.

Ja, Bruce er så hot og deilig og sexy at jeg går rent i spinn.

Skrevet

Gratulerer med tårefri TV-kveld, hehe. Nei, det var ikke så mye å sippe av i kveld. Men artige replikker.

Synes du Bruce er sexy? Vet du noe om ham i "virkeligheten" - alder etc.?

Vi får krysse fingrene for at de havner i bingen neste tirsdag.

Han er råsexy. Jeg hadde tatt ham på øyeblikket. Skjønner ikke hva Amy tenker på, jeg. Hun må jo være blind.

Skrevet

Han er råsexy. Jeg hadde tatt ham på øyeblikket. Skjønner ikke hva Amy tenker på, jeg. Hun må jo være blind.

Blind eller sterkt svaksynt, ja. Men hun ble veldig tankefull og rar da han sa hvorfor han ikke ville gå i bryllupet.

Han er sikkert deilig i senga. Kan ikke noen snille sjeler som leser dette legge ut en link til oss råskinnene, med bilde og slikt? Jeg vet dessverre ikke hva skuespilleren heter en gang.

Skrevet

Blind eller sterkt svaksynt, ja. Men hun ble veldig tankefull og rar da han sa hvorfor han ikke ville gå i bryllupet.

Han er sikkert deilig i senga. Kan ikke noen snille sjeler som leser dette legge ut en link til oss råskinnene, med bilde og slikt? Jeg vet dessverre ikke hva skuespilleren heter en gang.

Det vet amber sun, hoho, amber, hvor er du?

Jeg skal se på Crossing Jordan etterpå. Ikke så bra som cold case og judging amy men går an.

Skrevet

Det vet amber sun, hoho, amber, hvor er du?

Jeg skal se på Crossing Jordan etterpå. Ikke så bra som cold case og judging amy men går an.

Og jeg skal skrive brev til Hjemmets Ønskebrønn og ønske meg en lang natt med Bruce.

Skrevet

Ække så vanskelig å finne da, bare å skrive judging amy på google.com :-)

Og da fant jeg sida til programmet, og der inne til "cast" - altså skuespillerne:

http://www.cbs.com/primetime/judging_amy/cast04.shtml

Flere bilder kan du nå finne på google, du finner navnet i linken over, så bare skriv inn det (eller rolle-navnet) og søk på google sitt images-søk.

Skrevet

Og jeg skal skrive brev til Hjemmets Ønskebrønn og ønske meg en lang natt med Bruce.

LOL, jeg unner deg det ja.

Skrevet

Ække så vanskelig å finne da, bare å skrive judging amy på google.com :-)

Og da fant jeg sida til programmet, og der inne til "cast" - altså skuespillerne:

http://www.cbs.com/primetime/judging_amy/cast04.shtml

Flere bilder kan du nå finne på google, du finner navnet i linken over, så bare skriv inn det (eller rolle-navnet) og søk på google sitt images-søk.

Takk!

Jaja, han er gift. Kunne vel tenkt meg det. Og Steinbukk, blir det vel. Født 16. januar.

Skrevet

LOL, jeg unner deg det ja.

Takk! Du kan få ham halve natta!

Skrevet

Dere er spenna gærne.........gjør heller litt husarbeid nå....:-)

Skrevet

Deal :o)

Hey! Hva skjedde med aleneforeldre og sølibat? ;o)

Forøvrig er han høyst spiselig...

Gjest Just Bruce
Skrevet

Jeg gikk glipp av forrige episode, jeg. Sa hun nei ved alteret, eller hva var det som skjedde?

Uansett var det fint at det ikke ble noe bryllup.

Ja, Bruce er så hot og deilig og sexy at jeg går rent i spinn.

DU burde møte meg ;-) jeg er prikk lik ham!

Skrevet

Takk!

Jaja, han er gift. Kunne vel tenkt meg det. Og Steinbukk, blir det vel. Født 16. januar.

...og hva ville du gjort hvis han IKKE var gift..?;-)

Skrevet

Hey! Hva skjedde med aleneforeldre og sølibat? ;o)

Forøvrig er han høyst spiselig...

Han hadde vært unntaket. Han og Brad Pitt:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...