Gå til innhold

Judging Amy er på gli...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forventet virkelig at du skulle komme med ditt bidrag etter at Bruce endelig hadde begynt å få opp øynene.

Men har jo forståelse for at du ble helt slått ut ;o)

Det er primært hun som trenger å få opp øynene. Bruce er klar som et egg, han! Men han er stolt. Og Amy er vanskelig.

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• Dorthe

10

• amber sun

7

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mange takk!

Du verden, dette må ha vært litt av en episode.

Men jeg trodde Kyle var sammen med sykepleiersken Heather som mistet jobben, samtidig som han er forelsket i den blonde legen?

Hvem er denne barjenta?

Den mørke avdokaten med glimt i øyet - kan det ha vært faren til kjæresten til Lauren? Men han er vel aktor?

Nå håper jeg mrxx leser dette, han sitter vel bare og rister på huet.

Sykepleieren som mistet jobben fikk ny jobb i en bar...

Den mørke advokaten (faren til kjæresten til Lauren) er vel strengt tatt aktor,ja.

Skrevet

Mange takk!

Du verden, dette må ha vært litt av en episode.

Men jeg trodde Kyle var sammen med sykepleiersken Heather som mistet jobben, samtidig som han er forelsket i den blonde legen?

Hvem er denne barjenta?

Den mørke avdokaten med glimt i øyet - kan det ha vært faren til kjæresten til Lauren? Men han er vel aktor?

Nå håper jeg mrxx leser dette, han sitter vel bare og rister på huet.

Advokaten er faren til kjæresten til Lauren, ja.

Men han er nok aktor ja.

Skrevet

Men han er nok aktor ja.

Han er jo også et skikkelig mannfolk. Nam nam.

Skrevet

Sykepleieren som mistet jobben fikk ny jobb i en bar...

Den mørke advokaten (faren til kjæresten til Lauren) er vel strengt tatt aktor,ja.

Da er jeg med. Takk.

Skrevet

Han er jo også et skikkelig mannfolk. Nam nam.

Hm, ja.

Gleder meg allerede til neste tirsdag.

Skrevet

Da får vi ta et rødvinsparty her inne. Alle må ha klar en flaske rødvin hver tirsdag framover.

Done deal!

;)

Skrevet

Midt på natta? Du burde begynne å se på TV, far, det er der ting skjer.

Jeg ser lite på tv, men jeg synes da virkelig du og dine artsfrender burde gjøre husarbeid om natten, hvis dere ikke vil til sengs da til glede for mannen:-)

Gjest en norsk-amerikaner
Skrevet

Tror dere det er fordi han er svart at hun ikke tenker i de baner? I USA er det nok mye mere sperrer for å krysse de grensene enn det er feks i Norge, der vi ikke har den historikken med svarte. Mange i USA, uansett hvor lite rasistiske de er, ville nøle pga den ulike kulturen i de to folkegruppene. Men mange blåser selvsagt i det også, eller synes det er spennende. Jeg lurer bare på om Amy er typen til det??

Skrevet

Tror dere det er fordi han er svart at hun ikke tenker i de baner? I USA er det nok mye mere sperrer for å krysse de grensene enn det er feks i Norge, der vi ikke har den historikken med svarte. Mange i USA, uansett hvor lite rasistiske de er, ville nøle pga den ulike kulturen i de to folkegruppene. Men mange blåser selvsagt i det også, eller synes det er spennende. Jeg lurer bare på om Amy er typen til det??

Det får vi nå ikke håpe og tro. Han er jo gjennom jobben sin også under henne i "rang". Amy er så motsetningsfylt og komplisert, så hun er sikkert fordomsfri og fordomsfull på en gang.

Men størst av alt er kjærligheten, og den bygger broer! Halleluljah!

Skrevet

Men han er nok aktor ja.

Stemmer, han er aktor.

*innrømmer feilen og banker ordet aktor inn i hodet*

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...