Gjest anabela Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Kan noen si meg hvordan jeg endrer på et innlegg jeg har skrevet, evt. hvordan jeg fjerner innlegget? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Du går inn på Webmaster forumet og ber dem pent om å fjerne det for deg. Evt sender mail til webmaster om det samme. Om ikke fadesen er for ille kan du skrive et korrigerende innlegg under det første som forklarer saken. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det går ikke dersom du allerede har sendt det. Du kan kanskje få det fjernet hvis du mailer webbis og han/hun er enig med deg at det skal fjernes. 0 Siter
Gjest anabela Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det går ikke dersom du allerede har sendt det. Du kan kanskje få det fjernet hvis du mailer webbis og han/hun er enig med deg at det skal fjernes. Takk for hjelpen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.