Snorkfrøken Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Kan engelske/amerikanske spill brukes på norske n64 maskiner? -Visst ikke krysser jeg fingrene for at jeg ikke vinner alt jeg har lagt inn bud på på ebay..... 0 Siter
Mafalda Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Engelske/britiske ja, amerikanske nei. Hastigheten på bildeoverføringen (eller noe i den dur, ikke min sterke side dette tekniske her) i fjernsynsapparatene er en annen i USA enn i Europa. Det vil si at amerikanske tv-spill og videoer ikke virker på europeiske tv-apparater og videospillere. 0 Siter
Excelsion Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det går ikke nei.. Men det går vel ann å gjøre N64 sonefri slik at du kan det! Prøv å søk på Google.com ossen du skal gjøre n64 sonefri hvis du vinner de, ikke værre =) 0 Siter
citoyen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Engelske/britiske ja, amerikanske nei. Hastigheten på bildeoverføringen (eller noe i den dur, ikke min sterke side dette tekniske her) i fjernsynsapparatene er en annen i USA enn i Europa. Det vil si at amerikanske tv-spill og videoer ikke virker på europeiske tv-apparater og videospillere. Det har ikke noe med tv-apparatene å gjøre. Produsenten legger aktivt inn sperrer konsollene og spillene for å forhindre handelslekkasje mellom regionene. Det samme gjelder DVD-filmer. 0 Siter
Mafalda Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det har ikke noe med tv-apparatene å gjøre. Produsenten legger aktivt inn sperrer konsollene og spillene for å forhindre handelslekkasje mellom regionene. Det samme gjelder DVD-filmer. Ehh, ok da. Men DVD-problemet kan du iallfall omgå ved å gjøre spilleren sonefri, men det er vel ikke mulig for tv-spillkonsoller? 0 Siter
citoyen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ehh, ok da. Men DVD-problemet kan du iallfall omgå ved å gjøre spilleren sonefri, men det er vel ikke mulig for tv-spillkonsoller? Joda. Men det er litt mer fiklete. Man må installere en modchip. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.