Gå til innhold

Nintendo 64

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan engelske/amerikanske spill brukes på norske n64 maskiner?

-Visst ikke krysser jeg fingrene for at jeg ikke vinner alt jeg har lagt inn bud på på ebay.....

Skrevet

Engelske/britiske ja, amerikanske nei. Hastigheten på bildeoverføringen (eller noe i den dur, ikke min sterke side dette tekniske her) i fjernsynsapparatene er en annen i USA enn i Europa. Det vil si at amerikanske tv-spill og videoer ikke virker på europeiske tv-apparater og videospillere.

Skrevet

Det går ikke nei..

Men det går vel ann å gjøre N64 sonefri slik at du kan det!

Prøv å søk på Google.com ossen du skal gjøre n64 sonefri hvis du vinner de, ikke værre =)

Skrevet

Engelske/britiske ja, amerikanske nei. Hastigheten på bildeoverføringen (eller noe i den dur, ikke min sterke side dette tekniske her) i fjernsynsapparatene er en annen i USA enn i Europa. Det vil si at amerikanske tv-spill og videoer ikke virker på europeiske tv-apparater og videospillere.

Det har ikke noe med tv-apparatene å gjøre. Produsenten legger aktivt inn sperrer konsollene og spillene for å forhindre handelslekkasje mellom regionene. Det samme gjelder DVD-filmer.

Skrevet

Det har ikke noe med tv-apparatene å gjøre. Produsenten legger aktivt inn sperrer konsollene og spillene for å forhindre handelslekkasje mellom regionene. Det samme gjelder DVD-filmer.

Ehh, ok da. Men DVD-problemet kan du iallfall omgå ved å gjøre spilleren sonefri, men det er vel ikke mulig for tv-spillkonsoller?

Skrevet

Ehh, ok da. Men DVD-problemet kan du iallfall omgå ved å gjøre spilleren sonefri, men det er vel ikke mulig for tv-spillkonsoller?

Joda. Men det er litt mer fiklete. Man må installere en modchip.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...