Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært inn og ut av sykehus det siste året, har ikke legene funnet noe fysisk galt. Jeg tror, etter å hatt en psykosomatisk undersøkelse på Rikshospitalet, at mine plager har psykiske grunner. Går til psykiater, og kommer til å prøve dette en lengre periode, men er ikke helt optimistisk med hensyn til utfallet. Jeg er 31 år, og sliter med dobbel inkontinens ( har slitt i 14-15 år ). Har noen et godt råd?

• 5 måneder senere...
Skrevet

Prøver igjen!

Jeg har altså slitt i 14-15 år, uten å få skikkelig hjelp. Men, etter alle mulige undersøkelser finner ikke legene ut av hva dette skyldes. Etter samtaler med psykiater i noen måneder, har disse også blitt avsluttet uten noen god effekt. Han sjekket opp om akupunktur eller kiropraktikk kunne være noe godt alternativ. Han sa at de som drev med dette ( som han kjenner ) var interessert. Men jeg er litt usikker. Derfor: Er det noen som har erfaring med noe av dette?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...