Gå til innhold

playstation eller xbox eller?

Anbefalte innlegg

Gjest julegaveshopper
Skrevet

har begynnt å tenke julegaver og trenger råd: skal kjøpe tvspill til to gutter,- den yngste er fem og den eldste "gutten" er pappa'n hans på 40... De skal dele på maskinen så det bør være en med spill tilgjengelig for både barn og voksne... og som blir værende på markedet en stund... priser på spill og mulighet for å kopiere?

Gjest Biggern34
Skrevet

PS2 har definitivt mer spill enn Xbox, men i modifisert stand har du mest glede av Xbox!

Gjest X-Box er best :)
Skrevet

PS2 har definitivt mer spill enn Xbox, men i modifisert stand har du mest glede av Xbox!

Husk at du også kan sette inn harddisk i XBox'en (mulig du kan gjøre det med PS2 også?). Veldig kjekt å kunne innstallere spill på harddisken og så kunne spille uten å bruke CD/DVD platene til spillene. CD/DVD platene kan jo fort bli ødelagt av ivrige barnehender. - Har for tiden ca. 80 spill innstallert på min X-Box + mange "mindre spill" (X-Mame emulator) så dette holder en stund ;-)

Skrevet

Husk at du også kan sette inn harddisk i XBox'en (mulig du kan gjøre det med PS2 også?). Veldig kjekt å kunne innstallere spill på harddisken og så kunne spille uten å bruke CD/DVD platene til spillene. CD/DVD platene kan jo fort bli ødelagt av ivrige barnehender. - Har for tiden ca. 80 spill innstallert på min X-Box + mange "mindre spill" (X-Mame emulator) så dette holder en stund ;-)

Kan alle spill installeres til harddisken, så man kan spille uten å ha CD'en i?

Har en XBox (uten å ha utforsket den så voldsomt,da), og det er vel n harddisk der allerede (men den er vel ikke så enormt stor)? Hvordan garderer de seg mot kopiering,da?

Gjest X-Box er best :)
Skrevet

Kan alle spill installeres til harddisken, så man kan spille uten å ha CD'en i?

Har en XBox (uten å ha utforsket den så voldsomt,da), og det er vel n harddisk der allerede (men den er vel ikke så enormt stor)? Hvordan garderer de seg mot kopiering,da?

Alle spill kan installeres på harddisken, og man trenger da altså ingen CD/DVD i spilleren. Vet ikke hvor stor harddisken som er i orginalt er, men min X-Box har en på 200GB. X-Box'en må også "modes" for at dette skal fungere. Jeg fikk min ferdig "modet". Jeg er helt grønn på dette området, så jeg vet ikke hvordan slikt gjøres.

Skrevet

Alle spill kan installeres på harddisken, og man trenger da altså ingen CD/DVD i spilleren. Vet ikke hvor stor harddisken som er i orginalt er, men min X-Box har en på 200GB. X-Box'en må også "modes" for at dette skal fungere. Jeg fikk min ferdig "modet". Jeg er helt grønn på dette området, så jeg vet ikke hvordan slikt gjøres.

Takk for info,- jeg får spørre litt rundt omrkring,da ;-)

Skrevet

Takk for info,- jeg får spørre litt rundt omrkring,da ;-)

Det som er så fint med x-box er at du kan ha både spill, sanger, fimer og bilder på det. Kjøp en stor harddisk, og lagre alt på det,så trenger du ikke pc-en mer til enn å surfe og skrive. Genialt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...