fuji1365380447 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 ØØØY! Var det flere enn meg som fikk seg en skikkelig støkk i går? Sånn i to-tiden i går begynte hele bygningen å svaie. Bildene på veggen dinglet og pulten svaiet. Jeg ble skikkelig redd og svimmel, men mine kollegaer overbeviste meg om at det bare var byggearbeider i nærheten. Men nei, det var et ekte jordskjelv! http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article875396.ece 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Utenfor hos meg er det så mye spuntarbeider og annet bråk at det skal være rimelig heftig hvid jeg skal merke det. Det rister i bakken hele tiden :-) ".........................." 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Merket det godt her ja, særlig det andre skjelvet. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Utenfor hos meg er det så mye spuntarbeider og annet bråk at det skal være rimelig heftig hvid jeg skal merke det. Det rister i bakken hele tiden :-) ".........................." Man skulle visstnok sitte ganske høyt opp i etasjene for å merke det. jeg sitter i 6 etg, og det ristet skikkelig.. Skummelt 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Man skulle visstnok sitte ganske høyt opp i etasjene for å merke det. jeg sitter i 6 etg, og det ristet skikkelig.. Skummelt Ah. Jeg bor på bakkeplan. Dessuten er jeg så fjern hvis jeg sitter å holder på med noe, at ting må nesten falle i hodet på meg for at jeg skal merke det. "............................" 0 Siter
Lucretia Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jepp det kjente jeg godt. Ringte rundt til typen og søster men de hadde ikke merket noe. (søster satt i bil, og typen var i første etasje) jeg derimot satt i 6. etasje, og leiligheten gynget så ting på hyllene dirret. Artig! 0 Siter
Ulrikke Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Merket ingenting jeg, men jeg befant meg i en kjeller omtrent på det tidspunktet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.