Gå til innhold

Jordskjelv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ØØØY!

Var det flere enn meg som fikk seg en skikkelig støkk i går?

Sånn i to-tiden i går begynte hele bygningen å svaie. Bildene på veggen dinglet og pulten svaiet. Jeg ble skikkelig redd og svimmel, men mine kollegaer overbeviste meg om at det bare var byggearbeider i nærheten.

Men nei, det var et ekte jordskjelv!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article875396.ece

Skrevet

Utenfor hos meg er det så mye spuntarbeider og annet bråk at det skal være rimelig heftig hvid jeg skal merke det. Det rister i bakken hele tiden :-)

".........................."

Skrevet

Utenfor hos meg er det så mye spuntarbeider og annet bråk at det skal være rimelig heftig hvid jeg skal merke det. Det rister i bakken hele tiden :-)

".........................."

Man skulle visstnok sitte ganske høyt opp i etasjene for å merke det. jeg sitter i 6 etg, og det ristet skikkelig..

Skummelt

Skrevet

Man skulle visstnok sitte ganske høyt opp i etasjene for å merke det. jeg sitter i 6 etg, og det ristet skikkelig..

Skummelt

Ah. Jeg bor på bakkeplan. Dessuten er jeg så fjern hvis jeg sitter å holder på med noe, at ting må nesten falle i hodet på meg for at jeg skal merke det.

"............................"

Skrevet

Jepp det kjente jeg godt. Ringte rundt til typen og søster men de hadde ikke merket noe. (søster satt i bil, og typen var i første etasje) jeg derimot satt i 6. etasje, og leiligheten gynget så ting på hyllene dirret. Artig!

Skrevet

Merket ingenting jeg, men jeg befant meg i en kjeller omtrent på det tidspunktet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...