sjakktrekk Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg gikk inn på windows update i går og innstallerte den pakken... Nå leser jeg at den kan være skadelig for maskinen. Jeg har ikke merket noe forskjell annet enn ikonet for lokal tilkobling har fått en gul trekant med en advarsel om at det er begrenset eller ingen forbindelse... Hva kan jeg gjøre nå da? Er alt i orden, eller går det an å ta det tilbake? Er det nødvendig å ta det tilbake? 0 Siter
citoyen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hvis du ikke opplever noen problemer, så er det ikke nødvendig å avinstallere. 0 Siter
Gjest Biggern34 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Vær obs på at brannmur blir satt på i operativsystemet, så hvis du ikke ønsker eller har en annen FW så anbefaler jeg deg å slå av firewall i XP. 0 Siter
Gjest norton Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 SP2 skal fungere godt hvis du ikke har "fake" xp,men aldri innstaler SP uten "crackkode", hvis du har en fake xp....(altså, hvis den ikke fulgte med å pc-en) 0 Siter
Hannepia Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Jeg har XP, og da jeg innstallerte SP2, ble mange av driverne "ødelagte". vet ikke hva som har skjedd, men USB portene funker ikke (Anntar usb- driverene ikke er innstallert da..?).. Så for min del var det DUMT å innstallere SP2! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvordan funker diverse fildelingsprogrammer med SP2? Og hva med Norton? Har lest at det kan oppstå problemer, så jeg har inntil videre driti i å laste den ned. 0 Siter
ott Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvordan funker diverse fildelingsprogrammer med SP2? Og hva med Norton? Har lest at det kan oppstå problemer, så jeg har inntil videre driti i å laste den ned. De fleste fildelingsprogrammer går littegrann til helvete med SP2. Har med begrensinger av antall simultane oppkoblinger å gjøre. Går heldigvis an å "fikse" hvis man vet hva man gjør. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 De fleste fildelingsprogrammer går littegrann til helvete med SP2. Har med begrensinger av antall simultane oppkoblinger å gjøre. Går heldigvis an å "fikse" hvis man vet hva man gjør. Ok. Siden jeg ikke vet hva jeg gjør er det med andre ord like greit å gi f... i SP2. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Bare avinstaller den, dere som har trøbbel! Microsoft må da komme med noe som ikke ødelegger alt og truer hele systemet. (Selv om man skreddersyr, er det håpløst) ....er min mening 0 Siter
tiliti Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hvordan funker diverse fildelingsprogrammer med SP2? Og hva med Norton? Har lest at det kan oppstå problemer, så jeg har inntil videre driti i å laste den ned. Hos meg fungerer norton bra. Étt av fildelingsprogrammene trivdes ikke med den, så jeg kjørte denne patchen: http://www.lvllord.de/ 0 Siter
Amiga Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Her funker alt så vidt jeg kan se. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Installerte SP2 i går og både Norton og Kazaa fungerer greit. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Nå har jeg avinstallert den. Merket pc`en ble tregere og tregere. Nå er den bra igjen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.