Gå til innhold

var det dumt å innstallere SP2 for XP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk inn på windows update i går og innstallerte den pakken... Nå leser jeg at den kan være skadelig for maskinen.

Jeg har ikke merket noe forskjell annet enn ikonet for lokal tilkobling har fått en gul trekant med en advarsel om at det er begrenset eller ingen forbindelse...

Hva kan jeg gjøre nå da? Er alt i orden, eller går det an å ta det tilbake? Er det nødvendig å ta det tilbake?

Skrevet

Hvis du ikke opplever noen problemer, så er det ikke nødvendig å avinstallere.

Gjest Biggern34
Skrevet

Vær obs på at brannmur blir satt på i operativsystemet, så hvis du ikke ønsker eller har en annen FW så anbefaler jeg deg å slå av firewall i XP.

Skrevet

SP2 skal fungere godt hvis du ikke har "fake" xp,men aldri innstaler SP uten "crackkode", hvis du har en fake xp....(altså, hvis den ikke fulgte med å pc-en)

Skrevet

Jeg har XP, og da jeg innstallerte SP2, ble mange av driverne "ødelagte". vet ikke hva som har skjedd, men USB portene funker ikke (Anntar usb- driverene ikke er innstallert da..?)..

Så for min del var det DUMT å innstallere SP2!

Skrevet

Hvordan funker diverse fildelingsprogrammer med SP2?

Og hva med Norton? Har lest at det kan oppstå problemer, så jeg har inntil videre driti i å laste den ned.

Skrevet

Og hva med Norton? Har lest at det kan oppstå problemer, så jeg har inntil videre driti i å laste den ned.

De fleste fildelingsprogrammer går littegrann til helvete med SP2. Har med begrensinger av antall simultane oppkoblinger å gjøre.

Går heldigvis an å "fikse" hvis man vet hva man gjør.

Skrevet

De fleste fildelingsprogrammer går littegrann til helvete med SP2. Har med begrensinger av antall simultane oppkoblinger å gjøre.

Går heldigvis an å "fikse" hvis man vet hva man gjør.

Ok. Siden jeg ikke vet hva jeg gjør er det med andre ord like greit å gi f... i SP2.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Bare avinstaller den, dere som har trøbbel!

Microsoft må da komme med noe som ikke ødelegger alt og truer hele systemet. (Selv om man skreddersyr, er det håpløst)

....er min mening

Skrevet

Hos meg fungerer norton bra.

Étt av fildelingsprogrammene trivdes ikke med den, så jeg kjørte denne patchen:

http://www.lvllord.de/

Skrevet

Installerte SP2 i går og både Norton og Kazaa fungerer greit.

Skrevet

Nå har jeg avinstallert den. Merket pc`en ble tregere og tregere. Nå er den bra igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...