Gå til innhold

Sover nok, likevel svært trett...

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet over situasjonen
Skrevet

Jeg sover ca fra 22 til 07.30 hver dag. Dette er mer enn nok. Tidligere har jeg klart meg på mindre enn dette, men nå er behovet stort.

Jeg lurer litt på om det er noe i veien med meg, siden jeg er så ekstremt trett. Det er tøft å stå opp, og det kjennes helt frem til ca 12 på dagen. Øyne svir og hodet verker.

Jeg ER veldig sliten for tiden, og det virker nok inn på søvnen.

Men jeg spiser riktig og sunt og får nok mosjon.

Hva kan dette være? Spiser tilogmed multivitamin daglig samt omega 3.

Noen råd?

Skrevet

Tja, si det, kanskje du mangler jern? Dette vil føre til slapphet og tretthet.

Skrevet

Få en sjekk hos legen. Man bør jo det når almenntilstanden endres vesentlig... (Men jeg vet at det er et tiltak å få gjort det)

monique1365380367
Skrevet

Tja, si det, kanskje du mangler jern? Dette vil føre til slapphet og tretthet.

Eller kanskje du kan ha for lavt stoffskifte!...begynner gjerne med tretthett det!

Skrevet

Sjekk blodprosenten.

Og dersom du er kvinne i fruktbar alder: Ta en graviditetstest.. ;o)

Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg var gravid... ;o)

Men seriøst, under svangerskapet hadde jeg tomme jernlagre. Etter at jeg begynte med jerntilskudd, varte det ikke lenge før jeg merka bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...