Gjest fortvilet over situasjonen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg sover ca fra 22 til 07.30 hver dag. Dette er mer enn nok. Tidligere har jeg klart meg på mindre enn dette, men nå er behovet stort. Jeg lurer litt på om det er noe i veien med meg, siden jeg er så ekstremt trett. Det er tøft å stå opp, og det kjennes helt frem til ca 12 på dagen. Øyne svir og hodet verker. Jeg ER veldig sliten for tiden, og det virker nok inn på søvnen. Men jeg spiser riktig og sunt og får nok mosjon. Hva kan dette være? Spiser tilogmed multivitamin daglig samt omega 3. Noen råd? 0 Siter
mrxx Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Tja, si det, kanskje du mangler jern? Dette vil føre til slapphet og tretthet. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Få en sjekk hos legen. Man bør jo det når almenntilstanden endres vesentlig... (Men jeg vet at det er et tiltak å få gjort det) 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Tja, si det, kanskje du mangler jern? Dette vil føre til slapphet og tretthet. Eller kanskje du kan ha for lavt stoffskifte!...begynner gjerne med tretthett det! 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ta yoga-øvelser? Drikke melk og spise sundt.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Sjekk blodprosenten. Og dersom du er kvinne i fruktbar alder: Ta en graviditetstest.. ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg hadde det sånn da jeg var gravid... ;o) Men seriøst, under svangerskapet hadde jeg tomme jernlagre. Etter at jeg begynte med jerntilskudd, varte det ikke lenge før jeg merka bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.