IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246138 0 Siter
Mistera Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* 0 Siter
Ulrikke Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* Takk!!!!!! Gjett om jeg er enig!!!!!!! Jeg får fullstendig noia når soppen(?) løfter opp neglen og kryper inni... *dobbeltgrøss* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* Send en epost til ansvarlig redaktør:[email protected] 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* Jeg synes fotsoppdyret ser litt søtt ut, jeg da. 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* Ja! Det soppedyret er skikkelig ekkelt! 0 Siter
Gjest Harry Potter Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Huff da:( MEN vil noen være med på underskriftskampanje for å få fjernet den forbaskade fotsoppreklamen fra VG sidene? Jeg takler rett og slett ikke å se på det mere... *åsså brødskiva som var så go:(* Helt enig! Den sopprakker´n er motbydelig! :-( 0 Siter
Zarine Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Takk!!!!!! Gjett om jeg er enig!!!!!!! Jeg får fullstendig noia når soppen(?) løfter opp neglen og kryper inni... *dobbeltgrøss* Skikkeleg grøsseleg å sjå det animert på TV også. Neglesopp ER ganske pyton på ordentleg óg, altså, håpar eg ALDRI får det - men å sjå den infame lille soppen er kvalmt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.