Gjest den sorte dame Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hvor finner jeg dette? Vi skal ha oss hund... Har vært inne på Finn.no, men finnes det flere sider? 0 Siter
Mistera Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Skal det være rasehund eller blanding? Om det er blansingshund så er det litt værre, men hvorfor ikke ta en titt på dyrevernsidene? Der har de også hvalper:) Om det er rasehund det er snakk om så ta et søk på rasen! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg kjørte over pommen min for halvannet år siden, jeg savner den. Kommer du over en pommeranian som skal omplasseres - mail meg gjerne. *sukk* Disse valpene koster jo 12-15000,- og det er ti år til jeg har stordag igjen, og da er kanskje rasen dødd ut. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jeg kjørte over pommen min for halvannet år siden, jeg savner den. Kommer du over en pommeranian som skal omplasseres - mail meg gjerne. *sukk* Disse valpene koster jo 12-15000,- og det er ti år til jeg har stordag igjen, og da er kanskje rasen dødd ut. Pomeranian? Er ikke det en forferdelig gneldrebikkje, foretrukket av gamle damer? ;-) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Pomeranian? Er ikke det en forferdelig gneldrebikkje, foretrukket av gamle damer? ;-) Trodde jeg også ;-) Kanskje DenneGutten har lurt oss skikkelig... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Pomeranian? Er ikke det en forferdelig gneldrebikkje, foretrukket av gamle damer? ;-) Vi har før hatt tre generasjoner med Irsk Ulvehund. En dag kom datter drassende med en pommevalp, en kjempemorsom krabat. Den diltet etter meg over alt. Vårt eksemplar var ikke gneldrete, heller en bestemt liten tøffing. Den var ganske stor for rasen, så vi stillte den ikke ut. Den likte ikke at jeg dro på jobb uten at han fikk være med, og løp etter bilen i frustrasjon. En dag så jeg ikke at han kom etter, han fikk hodet under bakhjulet på jobbilen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Trodde jeg også ;-) Kanskje DenneGutten har lurt oss skikkelig... Hvem oss? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Skal det være rasehund eller blanding? Om det er blansingshund så er det litt værre, men hvorfor ikke ta en titt på dyrevernsidene? Der har de også hvalper:) Om det er rasehund det er snakk om så ta et søk på rasen! Søk på nærmeste dyrebeskyttelse eller forening for omplassering av dyr. Der kan man få flotte billige hunder, som er både vaksinert og sterilisert. 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Tispa vår fant vi på raseklubben sine sider (Retrieverklubben), og hannhunden på finn.no Seriøse og gode oppdrettere begge to! 0 Siter
Gjest Harry Potter Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Har du sett på www.dyrenett.no? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Vi har før hatt tre generasjoner med Irsk Ulvehund. En dag kom datter drassende med en pommevalp, en kjempemorsom krabat. Den diltet etter meg over alt. Vårt eksemplar var ikke gneldrete, heller en bestemt liten tøffing. Den var ganske stor for rasen, så vi stillte den ikke ut. Den likte ikke at jeg dro på jobb uten at han fikk være med, og løp etter bilen i frustrasjon. En dag så jeg ikke at han kom etter, han fikk hodet under bakhjulet på jobbilen. Usj, så ekkelt! Men den døde fort i alle fall. Håper datteren din klarte å se at det ikke var din feil. Og du også, for den saks skyld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.