Gå til innhold

Nettside for salg/kjøp av hund?

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame
Skrevet

Hvor finner jeg dette? Vi skal ha oss hund...

Har vært inne på Finn.no, men finnes det flere sider?

Skrevet

Skal det være rasehund eller blanding?

Om det er blansingshund så er det litt værre, men hvorfor ikke ta en titt på dyrevernsidene? Der har de også hvalper:)

Om det er rasehund det er snakk om så ta et søk på rasen!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg kjørte over pommen min for halvannet år siden, jeg savner den. Kommer du over en pommeranian som skal omplasseres - mail meg gjerne. *sukk*

Disse valpene koster jo 12-15000,- og det er ti år til jeg har stordag igjen, og da er kanskje rasen dødd ut.

Skrevet

Jeg kjørte over pommen min for halvannet år siden, jeg savner den. Kommer du over en pommeranian som skal omplasseres - mail meg gjerne. *sukk*

Disse valpene koster jo 12-15000,- og det er ti år til jeg har stordag igjen, og da er kanskje rasen dødd ut.

Pomeranian? Er ikke det en forferdelig gneldrebikkje, foretrukket av gamle damer? ;-)

Skrevet

Pomeranian? Er ikke det en forferdelig gneldrebikkje, foretrukket av gamle damer? ;-)

Trodde jeg også ;-) Kanskje DenneGutten har lurt oss skikkelig...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vi har før hatt tre generasjoner med Irsk Ulvehund. En dag kom datter drassende med en pommevalp, en kjempemorsom krabat. Den diltet etter meg over alt. Vårt eksemplar var ikke gneldrete, heller en bestemt liten tøffing. Den var ganske stor for rasen, så vi stillte den ikke ut.

Den likte ikke at jeg dro på jobb uten at han fikk være med, og løp etter bilen i frustrasjon.

En dag så jeg ikke at han kom etter, han fikk hodet under bakhjulet på jobbilen.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Trodde jeg også ;-) Kanskje DenneGutten har lurt oss skikkelig...

Hvem oss?

Skrevet

Skal det være rasehund eller blanding?

Om det er blansingshund så er det litt værre, men hvorfor ikke ta en titt på dyrevernsidene? Der har de også hvalper:)

Om det er rasehund det er snakk om så ta et søk på rasen!

Søk på nærmeste dyrebeskyttelse eller forening for omplassering av dyr. Der kan man få flotte billige hunder, som er både vaksinert og sterilisert.

Skrevet

Tispa vår fant vi på raseklubben sine sider (Retrieverklubben), og hannhunden på finn.no

Seriøse og gode oppdrettere begge to!

Skrevet

Vi har før hatt tre generasjoner med Irsk Ulvehund. En dag kom datter drassende med en pommevalp, en kjempemorsom krabat. Den diltet etter meg over alt. Vårt eksemplar var ikke gneldrete, heller en bestemt liten tøffing. Den var ganske stor for rasen, så vi stillte den ikke ut.

Den likte ikke at jeg dro på jobb uten at han fikk være med, og løp etter bilen i frustrasjon.

En dag så jeg ikke at han kom etter, han fikk hodet under bakhjulet på jobbilen.

Usj, så ekkelt! Men den døde fort i alle fall. Håper datteren din klarte å se at det ikke var din feil. Og du også, for den saks skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...