Gå til innhold

Mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som vet om et bra mobilabonnement til studenter med lite penger? Og er det mulighet for å låse abonnementet slik at hvis man ikke vil at man skal bruke et visst beløp at det låser seg?

Vet om chess men er det noen som er bedre?

Send meg svar snarest mulig!!!

Gjest håper d hjalp
Skrevet

Er noe som heter combitel student. Gratis etablering, ingen månedsbeløp, 1.15 pr min, 0,50 for sms og 2,50 for mms! :) Eller så har du jo you, one, tele 2 og foon som er billig syns jeg .. :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvis du i hovedsak sender mld og har bredbånd, så har sense et abonnement uten mndavgift og 50 gratis meldinger fra internet om dagen. Det sparte jeg mye på. Ringte lite og sendte mld fra internet.

Skrevet

Er noe som heter combitel student. Gratis etablering, ingen månedsbeløp, 1.15 pr min, 0,50 for sms og 2,50 for mms! :) Eller så har du jo you, one, tele 2 og foon som er billig syns jeg .. :)

Dette er det absolutt billigste. Det fungerer som et kontantkort. Det vil si at du fyller opp med penger. Det koster 0,84/min og 0.44 for SMS. Noen bedre? http://www.mobyson.no

Skrevet

Dette er det absolutt billigste. Det fungerer som et kontantkort. Det vil si at du fyller opp med penger. Det koster 0,84/min og 0.44 for SMS. Noen bedre? http://www.mobyson.no

Har du hatt det og prøvd det en stund så du kan si det faktisk fungerer bra? Liker ikke helt at jeg må oppgi VISAkortnr og slikt men er jo kjekt å vite at du kan styre forbruket ganske bra :)

Skrevet

Har du hatt det og prøvd det en stund så du kan si det faktisk fungerer bra? Liker ikke helt at jeg må oppgi VISAkortnr og slikt men er jo kjekt å vite at du kan styre forbruket ganske bra :)

Sorry for sent svar. Ja, det fungerer kjempebra for meg i alle fall:-) Aldri hatt noen problemer.

Skrevet

Sorry for sent svar. Ja, det fungerer kjempebra for meg i alle fall:-) Aldri hatt noen problemer.

Bedre sent enn aldri, supert! Har tenkt å prøve det nå, det bare virker som det tar litt tid før jeg får simkort og slikt i posten.. *venter*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...