Gjest pånavnejakt:-) Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 JENTENAVN: Lisa Ailin Milla Tuva GUTTENAVN: Jonas Markus Andreas André 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Liker ingen av jentenavnene spesielt godt. Jonas og Markus er fint... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 JENTENAVN: Lisa = helt greit Ailin = uhm...nei Milla = uhm...nei Tuva = litt kult (gammelnordisk?) GUTTENAVN: Jonas = uff...nei Markus = uff...nei...jålete Andreas = hmm...gammel mann André = uff...nei "..........................." 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 JENTENAVN: (inntil 6 stjerner) Lisa ****** Ailin * Milla * Tuva **** GUTTENAVN: Jonas ** Markus *** Andreas ** André * 0 Siter
amber sun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ailin går an. De andre er ikke så fine, syns jeg. Milla er et kattenavn. Andreas er kjempefint! Et av mine yndlingsnavn. De andre er greie, men ikke helt topp. Andre er sånn homsefrisørnavn, sorry. 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 JENTENAVN: Lisa: nei, for svenskt Ailin; for harry Milla; fint Tuva; greit, men vet om ei ufordragelig jente som heter det, og det påvirker! GUTTENAVN: Jonas: Fint! Markus: Fint! Andreas: Kjedelig André : Enda kjedeligere Siden du spør ;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Ailin går an. De andre er ikke så fine, syns jeg. Milla er et kattenavn. Andreas er kjempefint! Et av mine yndlingsnavn. De andre er greie, men ikke helt topp. Andre er sånn homsefrisørnavn, sorry. Hihi - homsefrisørnavn...:-) Det har du jammen meg rett i! 0 Siter
Gjest billibopp Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Lisa, Milla og Tuva er fine navn, Tuva har kanskje hatt sin "topp"? Ailin er ikke bra. Jonas og Andreas er fine men litt kjedelige. Markus går an, André er gyselig. 0 Siter
Gjest safety Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 JENTENAVN: Lisa - ok Ailin - Heter den tyrkiske nabojenta Milla - ok Tuva - nope GUTTENAVN: Jonas - ok Markus - fint Andreas - ok André - tja 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Markus er det altfor mange som heter! Liker Lisa og Jonas. 0 Siter
Gjest det er mitt syn Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jonas, Markus og Andreas er kjempefine navn. Men de er (ihvertfall de to første) veldig vanlige nå. Lisa er greit. Ailin høres fremmed ut, og er ikke noe pent. Milla har jeg aldri likt, høres ut som kattenavn (jeg kjente noen som kalte dattern for Milla Maria jeg, har du hørt noe verre?! milde Maria...) Tuva går til nøds an. Men det finnes mange, mange finere jentenavn enn disse! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Av de du nevnte, liker jeg Milla og Andreas. De andre vil jeg helst unngå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Lisa og Andreas er fine, ikke de andre. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Markus er det altfor mange som heter! Liker Lisa og Jonas. Det er faktisk flere som heter Jonas enn Markus her i landet... 0 Siter
Gjest syns jeg da... Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Likte faktisk ikke noen av disse navnene jeg... :-( Ser ut til at vi har helt forskjellig smak når det gjelder navn. Sondre, Johan, Trym... Viktoria, Charlotte, Aurora... Syns jeg er fine navn. Og en del av dem ivaretar mitt ønske om å videreføre en tradisjon i familien om å kalle opp. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Andreas er veldig fint (men svært vanlig), og Milla er litt kult. Ellers likte jeg ingen av dem. 0 Siter
....AV Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det er faktisk flere som heter Jonas enn Markus her i landet... Det er mulig, men hvis du ser på hva barna har blitt kalt de siste årene, ligger nok Markus høyt oppe. I barnehagen hvor minstemann går, har de Markus K, Markus W og Markus S på samme avdeling. Ikke for det, de har forresten også lille-Jonas og store-Jonas. Fine navn, men alt for vanlige. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Lisa Ailin Milla Tuva :| GUTTENAVN: Jonas Markus Andreas André 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Liker alle bortsett fra Andrè, og Markus er så vanlig. 0 Siter
Moraki Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Lisa og Andreas er fine, ikke de andre. Valentina er pent :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.