Gå til innhold

Bildemanipulering

Anbefalte innlegg

Gjest Benedickte
Skrevet

Hei!

Jeg vet at dette kan fortone seg som et litt rart spørsmål, men jeg tar sjansen å stiller det likevel. Jeg har et bilde av meg jeg skal sende til en fyr jeg har blitt kjent med på nettet. Problemet er at brystene mine(som i utgangspunktet ikke er særlig store!)ser enda mindre ut på dette bildet enn det de er i virkeligheten. Jeg kunne derfor tenkt meg å fikse litt på dette, sånn at det i alle fall ser ut som jeg bruker en vanlig B-cup(noe jeg jo faktisk bruker. Dette er altså ikke snakk om å lure noen!) Finns det et fotoprogram som er så enkelt å bruke at selv en amatør som meg kan få til dette? Eller er det rett og slett noen som vil leke "plastisk kirurg" og hjelpe meg litt:)? Jeg bør kanskje legge til at dette ikke er snakk om noe nakenbilde.

Gjest Lykke til!
Skrevet

Med Adobe Photoshop. vet ikke hvor man får det. Vi har bare "alltid" hatt det på data`en, men det burde gå fint å fikse med det programmet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Send det til meg så skal jeg klemme inn Dolly Partons jur;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kan du ikke bare beskjære bildet _over_ brystene?

Skrevet

Du kan bruke Photoshop til det meste av den typen ting. Imidlertid har selv profesjonelle grafikere problemer med å endre på bilder på den måten, uten at de fleste kan se på bildet at det er endret.

"............................"

Skrevet

Morsomt. Jeg hadde samme problemet her for en tid siden, men kom fram til at det var mye enklere å legge inn en svær agurk og ta et nytt bilde.

For som Prozak sier: Det er ikke enkelt å få det til å se ekte ut dersom du ikke er uhyre dyktig.

Gjest mye enklere
Skrevet

Kan du ikke bare sende ham et annet bilde da? Eller kutte det nedenfor halsen?

Skrevet

Morsomt. Jeg hadde samme problemet her for en tid siden, men kom fram til at det var mye enklere å legge inn en svær agurk og ta et nytt bilde.

For som Prozak sier: Det er ikke enkelt å få det til å se ekte ut dersom du ikke er uhyre dyktig.

Det med agurken var en god ide. Lurer på om jeg skal ta en del nye bilder :-)

"................................"

Skrevet

Hvorfor er det så viktig at han tror du har svære jur?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...