Gjest Benedickte Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hei! Jeg vet at dette kan fortone seg som et litt rart spørsmål, men jeg tar sjansen å stiller det likevel. Jeg har et bilde av meg jeg skal sende til en fyr jeg har blitt kjent med på nettet. Problemet er at brystene mine(som i utgangspunktet ikke er særlig store!)ser enda mindre ut på dette bildet enn det de er i virkeligheten. Jeg kunne derfor tenkt meg å fikse litt på dette, sånn at det i alle fall ser ut som jeg bruker en vanlig B-cup(noe jeg jo faktisk bruker. Dette er altså ikke snakk om å lure noen!) Finns det et fotoprogram som er så enkelt å bruke at selv en amatør som meg kan få til dette? Eller er det rett og slett noen som vil leke "plastisk kirurg" og hjelpe meg litt:)? Jeg bør kanskje legge til at dette ikke er snakk om noe nakenbilde. 0 Siter
Gjest Lykke til! Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Med Adobe Photoshop. vet ikke hvor man får det. Vi har bare "alltid" hatt det på data`en, men det burde gå fint å fikse med det programmet. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Send det til meg så skal jeg klemme inn Dolly Partons jur;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Kan du ikke bare beskjære bildet _over_ brystene? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Du kan bruke Photoshop til det meste av den typen ting. Imidlertid har selv profesjonelle grafikere problemer med å endre på bilder på den måten, uten at de fleste kan se på bildet at det er endret. "............................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Morsomt. Jeg hadde samme problemet her for en tid siden, men kom fram til at det var mye enklere å legge inn en svær agurk og ta et nytt bilde. For som Prozak sier: Det er ikke enkelt å få det til å se ekte ut dersom du ikke er uhyre dyktig. 0 Siter
Gjest mye enklere Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Kan du ikke bare sende ham et annet bilde da? Eller kutte det nedenfor halsen? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Morsomt. Jeg hadde samme problemet her for en tid siden, men kom fram til at det var mye enklere å legge inn en svær agurk og ta et nytt bilde. For som Prozak sier: Det er ikke enkelt å få det til å se ekte ut dersom du ikke er uhyre dyktig. Det med agurken var en god ide. Lurer på om jeg skal ta en del nye bilder :-) "................................" 0 Siter
petter smart Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hvorfor er det så viktig at han tror du har svære jur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.