Gå til innhold

Bryllupsreis?hvor var du?

Anbefalte innlegg

Gjest true_love
Skrevet

Hvor dro du på bryllupsreis og hvordan var turen?

Kjekt å høre om andres erfaringer på denne spesielle reisen.

Skrevet

Har ikke hatt bryllupsreise enda... (Hadde ikke råd.)

Gjest true_love
Skrevet

Har ikke hatt bryllupsreise enda... (Hadde ikke råd.)

:( får håpe dere får råd senere til å ta en fin tur, dessuten så trenger ikke en bryllupsreis koste så allverdens heller.

monique1365380367
Skrevet

Er ikke gift enda jeg da, men håper jo :0) i så tilfellet det skulle skje, så må reisen gå til India! Kan ikke tenke meg et mer romantisk land!!!

Skrevet

Jeg var 5 mnd på en gresk øy. Vi hadde leid et hus og levde livet. Jeg var brun som en neger ups afroamerikaner da jeg kom hjem.

Skrevet

Kuantan, en by sørøst i Malaysia. Flott sted uten for mye turistpreg!

Skrevet

En uke på hytte ved Mjøsa:-)

Men, så er det snart en mannsalder siden da...

Skrevet

En uke på hytte ved Mjøsa:-)

Men, så er det snart en mannsalder siden da...

LOL, jeg kunne hatt sølvbryllupsdag i dag. Eller nå blir det vel egentlig i går.

Skrevet

Reiste gjennom Lofoten og var også på Hurtigruta.

Kjempefin tur, spesielle steder, utrolig fint i Lofoten!

En vakker reise :)

Skrevet

:( får håpe dere får råd senere til å ta en fin tur, dessuten så trenger ikke en bryllupsreis koste så allverdens heller.

Ja, vi kommer nok først til å ta en langhelg til en eller annen storby. Så når ungene er litt større får vi ta en uke eller to som bryllupsreise! (Ikke syden.) Men det blir ikke enda..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...