Gå til innhold

Tilbakekomsten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en sammensatt skal om noen uker kline til med en slags før-festivitas. Altså en galei uten grenser. Hovedgrunnen til denne balubaen er en onkel som sa sjalabais for noen år siden, men som nå på veldig mange måter ser ut til å være på vei til å ta ting innover seg, og derfor være på vei tilbake.

Vi lurer av den grunn litt på hvordan vi skal håndtere dette gildet av en basseralle, og hva slags håndgripeligheter vi bør ty til.

For hva er for mye? Og hva er for lite?

Et retorisk spørsmål. Jeg vet. Men det er aldri godt å si. Spesielt ikke med denne mannen. For når sant skal sies kan han være innfløkt, noe som kanskje skyldes hans geskjeft innen skurtreskere. Ja, nikker dere nå til denne velklingende gordiske knuten, men det jeg trenger er en godhjertet samaritan. Ikke en gjeng med nikkende idiot-råd.

Så hva ville dere gjort? Ville dere vært fornøyde med den vanlige bajeren? Stripperskene? De hedenske samene fra kolahalvøya?

Jeg vet ikke selv, og trenger derfor et lite puff bak.

Det er tross alt viktig at tjuagutten får en kveld han sent vil glemme.

Som Neil Young så riktig påpeker: Keep on rockin' in the free world.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...