Gjest lille rosinen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 finnes som statue sentralt i Barcelona? Noen som vet? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Popartisten Roy Lichtenstein. 0 Siter
Lurveline Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 http://columbus.vanderkrogt.net/es/barcelona.html 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Skal du delta i konkurranse? Fint at du spurte, så fikk jeg også vite svaret uten å søke ) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Skal du delta i konkurranse? Fint at du spurte, så fikk jeg også vite svaret uten å søke ) Jepp, jeg tenkte det. Biter aldri på sånt jeg, men tenkte at denne gangen skulle jeg prøve. Når jeg klikket meg videre måtte jeg sende en SMS med en kode og det kostet minst 10 kroner, og etter DET skulle jeg få beskjed hva jeg skulle gjøre videre.... Trenger jeg å si at jeg ikke kom så langt? Lureri... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Jepp, jeg tenkte det. Biter aldri på sånt jeg, men tenkte at denne gangen skulle jeg prøve. Når jeg klikket meg videre måtte jeg sende en SMS med en kode og det kostet minst 10 kroner, og etter DET skulle jeg få beskjed hva jeg skulle gjøre videre.... Trenger jeg å si at jeg ikke kom så langt? Lureri... Var det ikke på Hotmail du fikk konkurransen? 0 Siter
Line Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Christoffer Columbus står nederst i La Rambla. Svaret på den andre tror jeg er Dalí, Piccasso og.... søren, jeg sletta nettopp den mailen Lykke til, om jeg ikke blingser helt her nå da! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Var det ikke på Hotmail du fikk konkurransen? Jeg fikk også, men svarer ikke.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.