Gå til innhold

Hvilken berømt person... HASTER!

Anbefalte innlegg

Gjest lille rosinen
Skrevet

finnes som statue sentralt i Barcelona? Noen som vet?

Skrevet

Skal du delta i konkurranse? Fint at du spurte, så fikk jeg også vite svaret uten å søke :o)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Skal du delta i konkurranse? Fint at du spurte, så fikk jeg også vite svaret uten å søke :o)

Jepp, jeg tenkte det. Biter aldri på sånt jeg, men tenkte at denne gangen skulle jeg prøve. Når jeg klikket meg videre måtte jeg sende en SMS med en kode og det kostet minst 10 kroner, og etter DET skulle jeg få beskjed hva jeg skulle gjøre videre....

Trenger jeg å si at jeg ikke kom så langt? Lureri...

Skrevet

Jepp, jeg tenkte det. Biter aldri på sånt jeg, men tenkte at denne gangen skulle jeg prøve. Når jeg klikket meg videre måtte jeg sende en SMS med en kode og det kostet minst 10 kroner, og etter DET skulle jeg få beskjed hva jeg skulle gjøre videre....

Trenger jeg å si at jeg ikke kom så langt? Lureri...

Var det ikke på Hotmail du fikk konkurransen?

Skrevet

Christoffer Columbus står nederst i La Rambla.

Svaret på den andre tror jeg er Dalí, Piccasso og.... søren, jeg sletta nettopp den mailen ;)

Lykke til, om jeg ikke blingser helt her nå da!

Skrevet

Var det ikke på Hotmail du fikk konkurransen?

Jeg fikk også, men svarer ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...