Gå til innhold

Test deg sjøl: Hva er din mentale alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også ville ha Brad Pitt samt at jeg ville ha sprit og fest.

Det må ha vært kebaben i mitt tilfelle for det vil jeg ikke ha.

Blir ikke lenge å vente på aldersheims plass nå nei,men pc'n min vil jeg ha med meg.

Er nok kebaben ja. Jeg ville ikke ha Brad Pitt eller sprit og fest, men kebab ville jeg ha;o)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• morsan

8

• skorpionfisken

7

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

27 år...altså 8 år yngre...og dessuten et "godt parti, 72%"...

så det så... ;)

Skrevet

Er nok kebaben ja. Jeg ville ikke ha Brad Pitt eller sprit og fest, men kebab ville jeg ha;o)

Skulle tro at sprit og fest ville trekke ned alderen og kanskje rødvin trekker opp men nei da.

Tror jeg skal teste på nytt.

Har dårlig erfaring med sånne tester her i huset skjønner du.

Skrevet

50 år eller eldre......hva skal man legge i den da :-)

hilsen meg på evig 33

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

at du, ildg, ikke er eldre, er SKREMMENDE ;)

Du har rett, jeg har aldri følt meg så gammel:-/

Skrevet

50 år eller eldre......hva skal man legge i den da :-)

hilsen meg på evig 33

Jeg fikk 50 også men jeg har levd i 30.

Testet en gang til og endret svar på de jeg var i tvil om på den første testen å nå er jeg 18 år (:

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jøss...jeg fikk 83..!

Der leste du feil igjen - det skulle være 38;-)

Skrevet

Jeg fikk 50 også men jeg har levd i 30.

Testet en gang til og endret svar på de jeg var i tvil om på den første testen å nå er jeg 18 år (:

Jammen...jeg svarte jo ærlig..skal jeg ljuge da???

hmmmmm

Skrevet

Jammen...jeg svarte jo ærlig..skal jeg ljuge da???

hmmmmm

Jeg tok partnertesten og fikk 40% score. Prøvde en gang til med akkurat de samme svarene og fikk da 81% !!

Skrevet

Nå har jeg tatt den to ganger, der jeg svarte litt forskjellig - og jeg er og blir 22 år! Og jeg som går rundt og føler meg så kjerring! :)

Skrevet

Nå har jeg tatt den to ganger, der jeg svarte litt forskjellig - og jeg er og blir 22 år! Og jeg som går rundt og føler meg så kjerring! :)

Ta testen to ganger med samme svar, så ser du at du får to forskjellige resultater.

Skrevet

Ta testen to ganger med samme svar, så ser du at du får to forskjellige resultater.

Næh..? Mener du at resultatet du får er helt tilfeldig - og ikke har sammenheng med svarene dine?

Luretest..?

Skrevet

Jøss, 23 år, den var drøy.. Og jeg som er 35, og ingen partyløve heller. Flott test!! ;-)

Skrevet

Nå har jeg prøvd det - og jeg er fortsatt 22.

Hvis jeg byttet ut øl med rødvin, fikk jeg et ekstra år på baken.

Skrevet

Nå har jeg prøvd det - og jeg er fortsatt 22.

Hvis jeg byttet ut øl med rødvin, fikk jeg et ekstra år på baken.

Okei, mulig den testen er litt mer "pålitelig" da.

Jeg prøvde ikke på den, men partner-testen. Der ble det ulikt resultat selv om jeg svarte det samme.

Skrevet

Okei, mulig den testen er litt mer "pålitelig" da.

Jeg prøvde ikke på den, men partner-testen. Der ble det ulikt resultat selv om jeg svarte det samme.

Møkkatest.. Jeg tok også partnertesten, og jeg var et "ok parti" - verste jeg har hørt.

Skrevet

Møkkatest.. Jeg tok også partnertesten, og jeg var et "ok parti" - verste jeg har hørt.

Du er

Phø....hva klager du på da, jeg fikk:

Et dårlig parti

Score: 36% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

Det begynner å ane meg hvorfor jeg er single;-)

Skrevet

Du er

Et dårlig parti

Score: 36% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

Jaja, - hvis det er sånn at man må være nikkedukke og uten egne meninger for å score høyt på denne testen, tar jeg til takke med å være "vanskelig" ;)

Skrevet

Du er

Et dårlig parti

Pøh, du er single fordi du ikke tar hva som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...