Gå til innhold

Test deg sjøl: Hva er din mentale alder?

Anbefalte innlegg

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• morsan

8

• skorpionfisken

7

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er

Phø....hva klager du på da, jeg fikk:

Et dårlig parti

Score: 36% Du bør forandre stil, bli mer åpen og virkelig snu opp ned på livet ditt. Kun de helt ekstreme er interessert i deg.

Det begynner å ane meg hvorfor jeg er single;-)

Jeg fikk 22% så jeg er et dårligere parti enn deg.

Skrevet

50 år eller eldre :-(

Ja, her kommer sanheten fram! Hihi.

Skrevet

Ehem.......21 år. skal jeg ta det som et komplimang eller en fornærmelse tro??

Er faktisk snart 29 år...

..det var sikkert det med Eminem som trakk ned...(",)..

Skrevet

Hehe...likte godt den partner testen da; 90% score....... alle burde henge etter meg..(",)..

Skrevet

Jeg bare følte årene klabbe seg på etterhvert som jeg krysset av for avslapning hjemme på fredag etc, men jeg ble svært overrasket over svaret = 23 år!!!

Høres litt tilfeldig ut??!!

Skrevet

Jeg bare følte årene klabbe seg på etterhvert som jeg krysset av for avslapning hjemme på fredag etc, men jeg ble svært overrasket over svaret = 23 år!!!

Høres litt tilfeldig ut??!!

Jeg også. Den var litt hard å innrømme, den om hjemme på fredagskvelden ;-)

Skrevet

*lol* Men det var ikke bare det, det var rødvin som foretrukket drikke, det var at jeg ikke anså brannalarmen som "jippi - fri!" eller lærerne som teite, etc etc.

Men hva trekker ned? Er det Friends??

Skrevet

Er nok kebaben ja. Jeg ville ikke ha Brad Pitt eller sprit og fest, men kebab ville jeg ha;o)

krysset av for ingen av dem jeg, og fikk likevel "23" som svar...

Skrevet

Hmmm... Jeg er 50 år eller eldre...

Er det til ettertanke?

Skrevet

50 år eller eldre :-(

...godt det er flere enn meg,,,

Skrevet

*lol* Men det var ikke bare det, det var rødvin som foretrukket drikke, det var at jeg ikke anså brannalarmen som "jippi - fri!" eller lærerne som teite, etc etc.

Men hva trekker ned? Er det Friends??

Jeg krysset av for Nyhetene, så jeg vet sannelig ikke.

Men jeg liker kebab og sier kanskje ja til en fremmed. Noe der kanskje.

PS: Jeg synes heller ikke lærerne er teite og blir også sur hvis brannalarmen går :)

Skrevet

Med en flaske rødvisn, Beat for Beat, Nytt på Nytt og Politiagentene, så finnds det faktisk nesten ikke noe bedre enn fredagskvelder.

Skrevet

Jeg krysset av for Nyhetene, så jeg vet sannelig ikke.

Men jeg liker kebab og sier kanskje ja til en fremmed. Noe der kanskje.

PS: Jeg synes heller ikke lærerne er teite og blir også sur hvis brannalarmen går :)

Ikke liker jeg kebab, og jeg ville definitivt sagt nei til ne fremmed. God råd har jeg også.

Ja forstå det den som kan!! ;-)

Skrevet

Med en flaske rødvisn, Beat for Beat, Nytt på Nytt og Politiagentene, så finnds det faktisk nesten ikke noe bedre enn fredagskvelder.

Gullrekka på NRK er en sikker vinner! :-)

Men Politiagentane ser jeg faktisk ikke på! ;-)

Skrevet

Gullrekka på NRK er en sikker vinner! :-)

Men Politiagentane ser jeg faktisk ikke på! ;-)

Det er ikke heeelt nødvendig for meg heller den, og nå går den jo ikke heller lenger så..

Men "Først og sist" syntes jeg ikke så meye om.. Da ser jeg heller på "Senkveld".

Skrevet

40 år.

Møkkatest *grr*

Det var sikkert kebab, musikk, fredagskveld og festing hele natta som gjorde utslaget. :(

Skrevet

Bytt ut Beat for beat og Nytt på nytt med Først og sist isteden, så er jeg enig. Vin, snacks og Politiagentene er bankers. Ingen fredagskveld uten ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...