Gå til innhold

Test deg sjøl: Hva er din mentale alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

40 år.

Møkkatest *grr*

Det var sikkert kebab, musikk, fredagskveld og festing hele natta som gjorde utslaget. :(

Hi, hi.

Jeg ble bare 23 år, jeg. Så jeg syntes testen var ganske artig.

Hm, kanskje jeg ikke skulle ta det som noe kompliment???

Grubler nå!

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• morsan

8

• skorpionfisken

7

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke heeelt nødvendig for meg heller den, og nå går den jo ikke heller lenger så..

Men "Først og sist" syntes jeg ikke så meye om.. Da ser jeg heller på "Senkveld".

Nå føler jeg meg som en skikkelig tv-slave, altså, for hvis det passer seg slik ser jeg gjerne:

Beat for Beat, Nytt på Nytt, Først og Sist, Senkveld.

*S*

TV-aften de luxe!! :-)

en nå har poden begynt å bli så stor at han ikke er i seng før Beat for Beat begynner, så da blir det gjerne stell og legging mens Nytt på Nytt går. Men jeg bare tar det opp og ser det senere! ;-)

Skrevet

40 år.

Møkkatest *grr*

Det var sikkert kebab, musikk, fredagskveld og festing hele natta som gjorde utslaget. :(

Husker ikke hva jeg svarte på musikk, men jeg er hjemme på fredag, liker ikke kebab, drikker rødvin, fester ikke hele natta, sier nei til ukjente, syne sikke læreren er teit, jubler ikke over brannalarmen, har ikke noe ønske om å treffe brad pitt, og har god råd.

Men likevel ble jeg bare 23 år, så testens troverdighet er det vel så som så med! :-)

Skrevet

Bytt ut Beat for beat og Nytt på nytt med Først og sist isteden, så er jeg enig. Vin, snacks og Politiagentene er bankers. Ingen fredagskveld uten ;)

HVA!!!?? Bytte ut Beat for Beat og Jon Almås, nei vet du hva?? ;-)

Skrevet

Nå føler jeg meg som en skikkelig tv-slave, altså, for hvis det passer seg slik ser jeg gjerne:

Beat for Beat, Nytt på Nytt, Først og Sist, Senkveld.

*S*

TV-aften de luxe!! :-)

en nå har poden begynt å bli så stor at han ikke er i seng før Beat for Beat begynner, så da blir det gjerne stell og legging mens Nytt på Nytt går. Men jeg bare tar det opp og ser det senere! ;-)

Huff poden på 5,må pent være i seng til kl. 20.00 på fredager, kl. 19.30 ellers.. På sommeren er han nok oppe lenger, men da ser jeg jo ikke på tv alikevel.. :-)

Skrevet

Huff poden på 5,må pent være i seng til kl. 20.00 på fredager, kl. 19.30 ellers.. På sommeren er han nok oppe lenger, men da ser jeg jo ikke på tv alikevel.. :-)

Poden "ser på" Beat for Beat, men noen ganger så går skravla i ett sett om SuperMario eller Harry Potter eller noe annet dødsinteressant, så da må vi minne ham på at han hysjer på oss hvis vi bråker når han vil se på TV.

Det "forstyrrer" jo litt for min egen titting, men samtidig så er det jo hyggelig at man har fått barn i en slik alder at man kan gjøre noe litt mer "voksent" sammen! :-)

Han er 7 år nå.

Skrevet

Ja, her kommer sanheten fram! Hihi.

Sannheten er at jeg er en fornuftig mann med masse livserfaring :-) Min visom får meg til å virke eldre enn jeg er.

Prøvde en gang til og byttet ut bla at jeg festet til langt på natt og da ble jeg plutselig knapt 20. Er det normalt at 30- og 40-åringer fester hele natten?

Skrevet

Poden "ser på" Beat for Beat, men noen ganger så går skravla i ett sett om SuperMario eller Harry Potter eller noe annet dødsinteressant, så da må vi minne ham på at han hysjer på oss hvis vi bråker når han vil se på TV.

Det "forstyrrer" jo litt for min egen titting, men samtidig så er det jo hyggelig at man har fått barn i en slik alder at man kan gjøre noe litt mer "voksent" sammen! :-)

Han er 7 år nå.

He He.. Det er jo hyggelig at man etterhvert også kan se og like det samme som går på kveldstid. :-) Foreløpig er det kun Astrid indgren jeg og poden deler interesser for når det gjelder TV.

monique1365380367
Skrevet

æhhh!!!!

Jeg fikk 18 år eller yngre! Kanskje vel drøyt eller?

monique1365380367
Skrevet

æhhh!!!!

Jeg fikk 18 år eller yngre! Kanskje vel drøyt eller?

Siden jeg er 34 mener jeg!!!

Gjest æsj..aldri mer
Skrevet

Dårlig test spør du meg.Fikk 50 eller mer og jeg er 37 år!!

Skrevet

Der leste du feil igjen - det skulle være 38;-)

Egentlig ble det 29... men fra tid til annen føler jeg meg tre ganger eldre.. ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Egentlig ble det 29... men fra tid til annen føler jeg meg tre ganger eldre.. ;-)

Det viktigste er at du _ser_ bra ut;-)

Skrevet

Det viktigste er at du _ser_ bra ut;-)

Ja, DET hadde jo selvsagt hjulpet på!!

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, DET hadde jo selvsagt hjulpet på!!

Du ser fin ut på min skjerm;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...