Gå til innhold

Menns 'utrustning'

Anbefalte innlegg

Gjest En erfaren
Skrevet

Så at noen skriver her lenger nede om biologiske raseforskjeller. Jeg har lenge lurt på om afrikanske menn har større 'utstyr' enn andre, eller om det er en myte. Nå har jeg vært sammen med en afrikaner, og jeg hoppet nesten ut av vinduet da han trakk fram den største og lengste penisen jeg noen ganger har sett. Jeg har vært sammen med en araber, inder, viatnemeser, amerikaner, italiener for å nevne noen. Inderen (en hindu) var den mest erotiske og sensitive jeg noen sinne har møtt. Araber (en muslim) kysset ikke som vi gjør. Amerikaneren var en sjentilmann hele tiden, og høfligheten var utrolig. Jeg regner dette for kulturelle forskjeller, men den enorme svære dingsen på en afrikaner kan umulig være kulturrelatert.

Skrevet

Så at du har truffet en afrikaner med svær dings, vil si at alle afrikanere har det, eller...?

Og hva er en sjentilmann? En mann med svær dings?

Skrevet

Har nok mer med gener å gjøre enn kultur. Det er jo individuelle forskjeller, men ser en på ulike folkeslag så er det forskjeller på kjønnsorganenens størrelse, ja. Men det er det jo på andre kroppsdeler også. Ikke noe spesielt med det, egentlig.

Skrevet

Kanskje litt på siden, men heter det virkelig 'dings'?

Jeg tror du forstår hva hun mener. Er det veldig viktig for deg hvilken ord blir brukt?

Skrevet

Jeg tror du forstår hva hun mener. Er det veldig viktig for deg hvilken ord blir brukt?

Hva mener du, er det likegyldig hvilke ord vi bruker?

Da vil jeg kalle deg Kåre eller pølsa og dessuten spørre om du er litt tasjlat eller bæsat?

Skrevet

Da vil jeg kalle deg Kåre eller pølsa og dessuten spørre om du er litt tasjlat eller bæsat?

*LOL*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg synes du skulle prøve en Odaling også, bare et lite tips;-)

Skrevet

Prøver du å være morsom, eller prøver du å provosere? Du kan godt kalle meg Kåre eller pølsa hvis du føler for det,men hvis du gjør det så har du en merkelig grunn som ikke jeg forstår. Jeg forsto meningen i hovedinnlegget, selvom du hadde problemer med det.

Gjest En erfaren
Skrevet

Så at du har truffet en afrikaner med svær dings, vil si at alle afrikanere har det, eller...?

Og hva er en sjentilmann? En mann med svær dings?

Hva tror du?

Gjest En erfaren
Skrevet

Jeg synes du skulle prøve en Odaling også, bare et lite tips;-)

Et godt tips, men hvordan kjenner jeg dem?

Gjest En erfaren
Skrevet

Har nok mer med gener å gjøre enn kultur. Det er jo individuelle forskjeller, men ser en på ulike folkeslag så er det forskjeller på kjønnsorganenens størrelse, ja. Men det er det jo på andre kroppsdeler også. Ikke noe spesielt med det, egentlig.

Hvilken kroppsdeler?

Gjest En erfaren
Skrevet

Kanskje litt på siden, men heter det virkelig 'dings'?

Nei det heter ikke det, det er noe det eller den er :)

Skrevet

Nei det heter ikke det, det er noe det eller den er :)

Stakkars menn. Nesten like ille som 'dåse' etc på jenter. Uff.

Skrevet

Prøver du å være morsom, eller prøver du å provosere? Du kan godt kalle meg Kåre eller pølsa hvis du føler for det,men hvis du gjør det så har du en merkelig grunn som ikke jeg forstår. Jeg forsto meningen i hovedinnlegget, selvom du hadde problemer med det.

Selvfølgelig forstår jeg 'meningen'. Komisk...

Men jeg verdsetter et språk som bl.a. stiler høyere enn å benevne mannens stolthet for 'dings'. 'Dings'??

PS: Hvis språk for deg kun handler om 'mening', må det jo være greit å kalle deg hva som helst, så lenge du forstår at det er _deg_ jeg snakker om. For å bruke ditt argument.

Skrevet

hva er en

Gentlemann.

Disse er dessverre nærmest utryddet, men jeg har sikret meg en!

Skrevet

Gentlemann.

Vi er ikke utryddet. Vi er bare jævla kresne.

Skrevet

Vi er ikke utryddet. Vi er bare jævla kresne.

Det er bra. Min elskede iler til og hjelper eldre damer, låner meg jakken sin og fryser selv, lar meg aldri bære mer enn håndveska, gir meg det beste kjøttstykket osv.

Er du også slik?

Skrevet

Gentlemann.

Åjaaa, stusset litt på det ordet.

Det er som ungene som sier de skal sjøre med bilen for å sjøpe godteri med onkel Sjell det...

c',)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...