Gjest Humanist1 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Skremmende at det er marked for et så sexistisk magasin som "Fett"... Ta avstand fra all sexisme! 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nå ble jeg nysgjerrig og kommer til å se etter bladet. Var det intensjonen? ;-) 0 Siter
Gjest Humanist1 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nå ble jeg nysgjerrig og kommer til å se etter bladet. Var det intensjonen? ;-) Svar på ditt spørsmål: nei. Om jeg skriver innlegg mot rasisme, skal det ikke tolkes som en oppfordring til å lese rasistiske magasiner. Likeså: når jeg ber folk om å ta avstand fra feminisme, er det fordi jeg ønsker at folk skal ta avstand fra en grunnleggende sexistisk og inhuman ideologi -- ikke oppfordre dem til å bli sexistiske! 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Svar på ditt spørsmål: nei. Om jeg skriver innlegg mot rasisme, skal det ikke tolkes som en oppfordring til å lese rasistiske magasiner. Likeså: når jeg ber folk om å ta avstand fra feminisme, er det fordi jeg ønsker at folk skal ta avstand fra en grunnleggende sexistisk og inhuman ideologi -- ikke oppfordre dem til å bli sexistiske! Dette må være en spøk. 0 Siter
Gjest osiris Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Fatter ikke at du overhodet kan trekke sammenlikninger mellom feminisme og sexisme? Feminisme er langt mer nyansert enn det kvinnegruppa Ottar bedriver. 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Dette må være en spøk. Du ser vel hvem som har skrevet innlegget? 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Du ser vel hvem som har skrevet innlegget? Nei? 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nei? Det er noe som sier meg at dette er skrevet av en som blant annet tar sterk avstand fra seksuelle aktiviteter i tarmen. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men... 0 Siter
favn Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Det er noe som sier meg at dette er skrevet av en som blant annet tar sterk avstand fra seksuelle aktiviteter i tarmen. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men... Melder pass, dette forteller meg ingenting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.