Gjest miamaja Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg er på utkikk etter en badedrakt. Må ha push-up eller forede skåler og hold-in over magen. Må ikke koste mer enn 500,- Noen som har kommet over noe her på nettet? 0 Siter
Gjest Jeg var for tjukk Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg prøvde en akkurat slik i sort på enten Kappahl eller Lindex. Tror forresten de hadde begge stedene. Kostet 200,-. 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg prøvde en akkurat slik i sort på enten Kappahl eller Lindex. Tror forresten de hadde begge stedene. Kostet 200,-. Oki, skal sjekke begge steder. Er ikke tjukk jeg da;o) 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Oki, skal sjekke begge steder. Er ikke tjukk jeg da;o) Hvorfor må du ha hold-in, da? 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hvorfor må du ha hold-in, da? Og dèt greide du ikke å tenke ut selv?? Har _litt_ valker etter tre barnefødsler. Man trenger ikke å være tjukk for å ha dét. 0 Siter
soleil Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Og dèt greide du ikke å tenke ut selv?? Har _litt_ valker etter tre barnefødsler. Man trenger ikke å være tjukk for å ha dét. Hehe :-) Sorry, da! 0 Siter
Gjest Hilsen ei som ER tjukk Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Oki, skal sjekke begge steder. Er ikke tjukk jeg da;o) Heldiggris! Som ikke er tjukk altså ;-) Det var best utvalg i små størrelser, så da er nok handelen i boks. 0 Siter
Gjest syns jeg da... Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg, for min del, syns at jeg ser altfor mange i badedrakt som nok hadde tatt seg bedre ut i bikini. Syns bikini ser bedre ut nesten uansett kropp :-) Finnes jo mange forskjellige slag nå som kan skjule celulitter og strekkmerker på lårene/hoftene/rumpa, f.eks. Men hvis det er badedrakt du absolutt skal ha så... 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg, for min del, syns at jeg ser altfor mange i badedrakt som nok hadde tatt seg bedre ut i bikini. Syns bikini ser bedre ut nesten uansett kropp :-) Finnes jo mange forskjellige slag nå som kan skjule celulitter og strekkmerker på lårene/hoftene/rumpa, f.eks. Men hvis det er badedrakt du absolutt skal ha så... Bikini bruker jeg på stranden. Badedrakten skal jeg ha til svømmetreninga;o) 0 Siter
Gjest plaske Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Selv om man er rund både her og der - og kanskje nettopp da - er det best å kjøpe bade-/svømmedrakt i sportsforretning. Disse er laget for svømming, ikke for strandliv og er absolutt det beste valget En Speedo-drakt som ikke er for stor holder seg på plass og holder alt på plass. Da trengs ikke push-up og hold-inn.Tror de koster ca. 400, og de varer nesten uendelig dersom man er påpasselige med å skylle etter bruk (klor). De finnes iallfall opp til størrelse 46. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.