Gå til innhold

Badedrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på utkikk etter en badedrakt. Må ha push-up eller forede skåler og hold-in over magen.

Må ikke koste mer enn 500,-

Noen som har kommet over noe her på nettet?

Gjest Jeg var for tjukk
Skrevet

Jeg prøvde en akkurat slik i sort på enten Kappahl eller Lindex. Tror forresten de hadde begge stedene. Kostet 200,-.

Skrevet

Jeg prøvde en akkurat slik i sort på enten Kappahl eller Lindex. Tror forresten de hadde begge stedene. Kostet 200,-.

Oki, skal sjekke begge steder.

Er ikke tjukk jeg da;o)

Skrevet

Er ikke tjukk jeg da;o)

Hvorfor må du ha hold-in, da? ;)

Skrevet

Hvorfor må du ha hold-in, da? ;)

Og dèt greide du ikke å tenke ut selv??

Har _litt_ valker etter tre barnefødsler. Man trenger ikke å være tjukk for å ha dét.

Skrevet

Og dèt greide du ikke å tenke ut selv??

Har _litt_ valker etter tre barnefødsler. Man trenger ikke å være tjukk for å ha dét.

Hehe :-) Sorry, da!

Gjest Hilsen ei som ER tjukk
Skrevet

Er ikke tjukk jeg da;o)

Heldiggris! Som ikke er tjukk altså ;-)

Det var best utvalg i små størrelser, så da er nok handelen i boks.

Gjest syns jeg da...
Skrevet

Jeg, for min del, syns at jeg ser altfor mange i badedrakt som nok hadde tatt seg bedre ut i bikini. Syns bikini ser bedre ut nesten uansett kropp :-)

Finnes jo mange forskjellige slag nå som kan skjule celulitter og strekkmerker på lårene/hoftene/rumpa, f.eks.

Men hvis det er badedrakt du absolutt skal ha så...

Skrevet

Jeg, for min del, syns at jeg ser altfor mange i badedrakt som nok hadde tatt seg bedre ut i bikini. Syns bikini ser bedre ut nesten uansett kropp :-)

Finnes jo mange forskjellige slag nå som kan skjule celulitter og strekkmerker på lårene/hoftene/rumpa, f.eks.

Men hvis det er badedrakt du absolutt skal ha så...

Bikini bruker jeg på stranden.

Badedrakten skal jeg ha til svømmetreninga;o)

Skrevet

Selv om man er rund både her og der - og kanskje nettopp da - er det best å kjøpe bade-/svømmedrakt i sportsforretning. Disse er laget for svømming, ikke for strandliv og er absolutt det beste valget

En Speedo-drakt som ikke er for stor holder seg på plass og holder alt på plass. Da trengs ikke push-up og hold-inn.Tror de koster ca. 400, og de varer nesten uendelig dersom man er påpasselige med å skylle etter bruk (klor).

De finnes iallfall opp til størrelse 46.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...