Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen som vet om nettsteder man kan søke på låter for å høre på, fortrinnsvis i sjangerne rock, reggae, jazz, pop, techno...?

Tenker altså ikke på å laste ned, dette handler om nuet, online playing.

På forhånd tusen takk!

Skrevet

Husker ikke URL. men REM har en side der du kan forhåndlytte på den nye cd'n deres.

Skrevet

www.allmusic.com

En genial side som har alt.

Så fint, da! Takk :)

Skrevet

Husker ikke URL. men REM har en side der du kan forhåndlytte på den nye cd'n deres.

Det skal jeg gjøre på flekken. Takk :)

Skrevet

www.allmusic.com

En genial side som har alt.

Men har den hele låter? Jeg finner bare sånne korte snutter på 30 sekunder :( Så nå har jeg hørt 30-sekunders-Zappa en stund.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Men har den hele låter? Jeg finner bare sånne korte snutter på 30 sekunder :( Så nå har jeg hørt 30-sekunders-Zappa en stund.

Han synger om damer(!) Er det teksten du liker?;)

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg har aldri brukt den til å høre på musikk. Har bare registrert at det er mulig å høre på musikk der.

Men siden er i hvert fall genial i forhold til all annen informasjon om diverse band.

Skrevet

Han synger om damer(!) Er det teksten du liker?;)

Nei, jeg hører stort sett ikke på tekster. Men Zappa og The Mothers har et enormt groove, det er helt rått. Synd jeg bare får dem i 30-sekunders snutter dah, der.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Nei, jeg hører stort sett ikke på tekster. Men Zappa og The Mothers har et enormt groove, det er helt rått. Synd jeg bare får dem i 30-sekunders snutter dah, der.

Jeg har plenty Zappa-vinyl. Bare synd at resten av familien syter når jeg setter på.

Skrevet

Jeg har plenty Zappa-vinyl. Bare synd at resten av familien syter når jeg setter på.

Dumt...

Skrevet

LOL, med de tekstene er ikke det så rart.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

LOL, med de tekstene er ikke det så rart.

Kona blåser vel i teksten. Selv om hun like mye av det jeg spiller blir det til at jeg spiller Zappa og Hendrix når jeg er alene. Aldersforskjell vetu;)

Skrevet

http://www.shoutcast.com/

Webradioer med høy lydkvalitet, forutsatt at du har litt båndbredde. Alle sjangere er relativt godt representert.

Du må ha winamp installert.

Så fint, takk skal du ha.

Men se her litt, du... hvilken skal jeg velge? Har W98 og bredbånd.

Skrevet

Med Win98 ville jeg satset på winamp 2.91 (den øverste på lista).

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...