mommi Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Håper noen kan hjelpe meg!! Jeg vil gjerne laste ned noen animasjoner og bruke evt. i word eller LN, noen som kan hjelpe?? Jeg trenger det inn med teskje... Har prøvd å lagre og deretter insert, men bildet blir bare et stillbilde. Hvordan får jeg det til å bevege seg??? Håper på snarlig tilbakemelding og veiledning! 0 Siter
fnutt Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Gif animasjoner vil, som du sikkert skjønner, ikke fungere i programmer som f.eks. Word. - Sånn er det bare Men du kan sette inn animasjonene inn i email, på en hjemmeside, etc. 0 Siter
mommi Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Gif animasjoner vil, som du sikkert skjønner, ikke fungere i programmer som f.eks. Word. - Sånn er det bare Men du kan sette inn animasjonene inn i email, på en hjemmeside, etc. skjønner jo ikke hvorfor jeg men om jeg kan bruke det i en email hvordan gjør jeg da? kan det brukes i PowerPoint? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.